سلامت

فوت ۲۳ بیمار مبتلا به کووید ۱۹/ ۸۶۴ بیمار جدید شناسایی شد

فوت ۲۳ بیمار مبتلا به کووید ۱۹/ ۸۶۴ بیمار جدید شناسایی شد

به گزارش روز پنجشنبه یولن از مرکز اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، از روز گذشته تا امروز ۱۷ شهریورماه ۱۴۰۱ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۸۶۴ بیمار جدید مبتلا به کرونا در کشور شناسایی و ۲۰۶ نفر از آنها بستری شدند.

براساس اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به هفت میلیون و ۵۳۷ هزار و ۸۱ نفر رسید که تاکنون هفت میلیون ۳۱۲ هزار و ۸۲۱ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

طبق اعلام اطلاع رسانی وزارت بهداشت، ۶۸۲ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند و ۵۳ میلیون و ۸۹۵ هزار و ۵۴۰ آزمایش تشخیص کرونا در کشور انجام شده است.

براساس آمارهای این وزارتخانه، تاکنون ۶۵ میلیون و ۳۸ هزار و ۳۹۶ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۴۲۹ هزار و ۱۷ نفر دُز دوم و ۳۱ میلیون و ۷ هزار و ۹۶۳ نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۵۴ میلیون و ۴۷۵ هزار و ۳۷۶ دُز رسید.

در شبانه روز گذشته ۳۱ هزار و ۱۹۷ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است.

در حال حاضر هشت شهرستان در وضعیت قرمز، ۱۱۶ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۳۰۲ شهرستان در وضعیت زرد و ۲۲ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا