سمنان

استاندار سمنان: نیروی انتظامی با افراد مخل امنیت مقتدرانه برخورد می‌کند

استاندار سمنان: نیروی انتظامی با افراد مخل امنیت مقتدرانه برخورد می‌کند

به گزارش یولن از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان ظهر امروز در حسینیه نیروی انتظامی استان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عزیز و گران‌قدر نیروی انتظامی و شهید گران‌قدر، سرهنگ دوم رنجبر که به دست اراذل و اوباش به درجه رفیع شهادت نائل آمدند، اظهار کرد: بر حسب وظیفه خدمت همکاران پرتلاش این شهید گران‌قدر در نیروی انتظامی استان سمنان و به‌منظور عرض تسلیت رسیدیم و برای این شهید گران‌قدر از خداوند متعال علو درجات و برای خانواده‌شان صبر و شکیبایی آرزومندم.

وی افزود: بابت تمام تلاش‌ها و کوشش‌هایی که شما عزیزان در نیروی پرتلاش و خدوم نیروی انتظامی به انجام می‌رسانید، تقدیر دارم.
هاشمی خاطرنشان کرد: استان سمنان با توجه به وسعت بالا، استان برتر در بحث امنیت پایدار بوده که این مهم حاصل همت و پشتیبانی مردم، عنایت خداوند و مدیریت و اشرافیت پرسنل خدوم و پرتلاش نیروی انتظامی است.

وی بیان کرد: با وجود ناامنی‌ها در اطراف کشور عزیز ایران اسلامی، این کشور با اتکای به خداوند و نعمت ولایت، پشتیبانی مردم و اشرافیت و وحدت کامل بین نیروهای مسلح، از امنیت پایدار برخوردار است.

استاندار سمنان گفت: مرزبانان و نیروی انتظامی، ارتش و سپاه ما در بحث حفظ و حراست از مرزهای کشور بسیار مقتدرانه عمل می‌کنند.

هاشمی تصریح کرد: پرسنل خدوم نیروی انتظامی در گرما و سرما خدمتگزار مردم هستند که ما نیز بر حسب دینی که نسبت به شهدای نیروی انتظامی و خانواده این عزیزان داریم، برای عرض تسلیت خدمت شما بزرگواران رسیدیم.

استاندار سمنان گفت: حضور پرشور مردم در سایه شیوع کرونا در مراسم تشییع این شهید گران‌قدر در شیراز، نشان از قدرشناسی مردم از نیروی انتظامی دارد.

انتهای پیام/۷۴۰۰۲/م/م


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا