خراسان جنوبی

ساخت درمانگاه تأمین اجتماعی شمال شهر بیرجند تأمین اعتبار می‌شود

به گزارش خبرگزاری یولن از بیرجند و به نقل از روابط عمومی تأمین اجتماعی خراسان‌جنوبی، میرهاشم موسوی در جلسه دیدار با تشکل‌های کارگری، کارفرمایی و کانون‌های بازنشستگی گارگران و مستمری‌بگیران خراسان‌جنوبی، اظهار داشت: ۵۰ درصد جامعه تحت پوشش صندوق تأمین اجتماعی هستند.

وی با بیان اینکه شکل‌گیری صندوق تأمین اجتماعی برای این است که در تعهدات کوتاه‌مدت و بلندمدت آسایش خاطر و اطمینان را برای مردم فراهم آورد، گفت: صندوق تأمین اجتماعی یک صندوق خدمات‌محور است.

سرپرست سازمان تأمین اجتماعی کشور با بیان اینکه بهره‌مندی از صندوق تأمین اجتماعی باید متناسب با عدالت باشد، افزود: نگاه خودمان را با حفظ و صیانت این صندوق و با ایجاد ارزش‌افزوده در دارایی آن باید رقم بزنیم.

موسوی با بیان اینکه باید محکم روی ساز و کارهایی برای حفظ صندوق و بهره‌مندی از آن بایستیم، اظهار داشت: صندوق تأمین اجتماعی یک صندوق خدمت‌محور است، دغدغه ما حل مشکلات اقشار تحت پوشش این صندوق به ویژه کارگران است.

وی با بیان این‌که دغدغه تأمین اجتماعی این است که به کارگران در مناطق محروم خدمات دیگری هم ارائه دهد، ادامه داد: یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های ما برای طبقه کارگر مشکل مسکن آن‌ها است، علاوه ‌بر این باید حواسمان به مسکن بازنشسته‌ها نیز باشد.

سرپرست سازمان تأمین اجتماعی کشور با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین مشکلات بیمارستان تأمین اجتماعی در خراسان‌جنوبی نبود دستگاه ام آر آی و سنگ‌شکن است، افزود: در این خصوص یکی از مصوبات سفر بنده به خراسان‌جنوبی اختصاص دستگاه سنگ‌شکن و ام آر آی به بیمارستان تأمین اجتماعی بیرجند خواهد بود.

موسوی با بیان اینکه انتظار داریم مسئولان بهداشت و درمان استان هم پای کار بیایند، ادامه داد: این خوب نیست که ظرفیت‌های درمانی را در استان داشته‌باشیم و نیروی متخصص و کادر درمان هم در استان باشند اما از آن‌ها در تأمین اجتماعی برای توسعه ارائه خدمات درمانی به مردم استفاده نشود، علوم پزشکی باید در این زمینه کمک بیشتری به تأمین اجتماعی بکند.

وی با بیان اینکه شعبه ۲ تأمین اجتماعی در بیرجند راه‌اندازی آن تأمین اعتبار می‌شود، گفت: مسئولان در زمینه تأمین زمین مورد نیاز برای این پروژه نیز همکاری داشته باشند.

سرپرست سازمان تأمین اجتماعی کشور همچنین از اختصاص اعتبار برای ساخت درمانگاه در شمال شهر بیرجند و خرید یک دستگاه آپارتمان برای برای اداره تأمین اجتماعی شهرستان درمیان خبر داد.

موسوی همچنین از اختصاص ۲۰ میلیارد تومان وام قرض‌الحسنه برای بازنشسته‌ها در خراسان‌جنوبی خبر داد و خاطرنشان کرد: در خصوص بیمه تکمیلی نیز تصمیم خوبی گرفته‌ شده و نسبت‌ به سال قبل رشد خوبی داشته‌ایم.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ح


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا