آذربایجان غربی

لزوم نظارت بر تعیین تکلیف اموال توقیفی در گمرک و انبارهای سازمان جمع آوری اموال تملیکی

لزوم نظارت بر تعیین تکلیف اموال توقیفی در گمرک و انبارهای سازمان جمع آوری اموال تملیکی

به گزارش یولن از ارومیه، ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی در جلسه بررسی آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده‌های کالای قاچاق مکشوفه در اماکن گمرکی و انبارهای سازمان جمع آوری اموال تملیکی اظهار کرد: نظارت بر وضعیت انبارهای سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی و تعیین تکلیف اموال موجود در انبارها دستور کار مستمر قوه قضائیه و دستگاه قضایی استان است تا با همکاری و همراهی موثر و نتیجه‌بخش در سریع‌ترین زمان ممکن اموال توقیفی تعیین تکلیف و از هرگونه تضییع یا هدر رفت آنها جلوگیری شود.

وی ادامه داد: همکاری گمرک و سازمان جمع‌آوری اموال تملیکی با تعزیرات حکومتی و دادگستری برای تعیین تکلیف اموال در حصول نتایج مطلوب دارای اهمیت است.

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی افزود: در راستای ایجاد این هماهنگی و نیز اخذ گزارش نتیجه اقدامات گمرک و سازمان جمع‌آوری اموال تملیکی امروز این جلسه منعقد شد و حسب گزارش‌های اعلامی در خصوص تعیین تکلیف‌های اعلام شده اقدامات خوبی در حال انجام است.

 در ادامه جلسه دستور جلسه طرح و اعضاء به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود پرداختند و پس از تصویب مصوباتی جلسه به کار خود خاتمه داد.

انتهای پیام/س


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا