اخبار بورس

بزرگترین سهامدار عمده حقیقی ثنوسا کیست؟ | این خانواده از ثنوسا خارج شدند؟

بزرگترین سهامدار عمده حقیقی ثنوسا کیست؟ | این خانواده از ثنوسا خارج شدند؟

به گزارش یولن، سهامداران هر شرکت در یک دسته بندی به سهامداران عمده و خرد تقسیم بندی می شوند. سهامداران عمده سهامدارانی هستند که دارای بیش از یک درصد از سهام شرکت می باشند و در سایت TseTmc در بخش سهامداران هر سهم نام آن ها نمایش داده می شود.

در یک تقسیم بندی دیگر سهامداران عمده به دو دسته حقیقی و حقوقی تقسیم بندی می شوند. سایت TseTmc در قسمت مربوط به سهامداران حقوقی نام شرکت ها را اعلام می کند اما در رابطه با سهامداران حقیقی عمده از آن ها با عنوان شخص حقیقی یاد می کند و اسامی این سهامداران عمده حقیقی نامشخص است. 

سهامداران عمده حقوقی دلایل مختلفی برای حضور در یک سهم دارند ولی بیشتر سهامداران عمده حقیقی به منظور کسب سود بعضا اقدام به خرید سنگین یک سهم می کنند و بعضا نام آن ها در لیست سهامداران عمده مشاهده می شود.

یولن قصد دارد تا با توجه به اسناد و مدارک موجود، به معرفی سهامداران عمده حقیقی هر نماد بپردازد. این بیست و هفتمین قسمت از معرفی سهامداران عمده حقیقی می باشد. با ما همراه باشید.

سهامداران عمده حقیقی ثنوسا چه کسانی هستند؟

هنگامی که در سایت TSETMC نماد ثنوسا که مربوط به شرکت نوسازی و ساختمان تهران می‌باشد را جستجو کنید و به بخش سهامداران آن مراجعه کنید با تصویر زیر مواجه می‌شوید:

بزرگترین سهامدار عمده حقیقی ثنوسا کیست؟ | این خانواده از ثنوسا خارج شدند!

تنها یک شخص حقیقی در بین سهامداران عمده ثنوسا به چشم می خورد. این شخص حقیقی در حال حاضر ۴۸ میلیون سهم معادل ۱.۸۱ درصد از کل سهام ثنوسا را در اختیار دارد.

همان گونه که از تصویر زیر ملاحظه می گردد این شخص حقیقی مسعود بابا مردادی است.

بزرگترین سهامدار عمده حقیقی ثنوسا کیست؟ | این خانواده از ثنوسا خارج شدند!

نکته ای که از مقایسه دو تصویر بالا پیداست این است که برخی سهامداران عمده حقیقی یا از این سهم خارج شده اند یا سهام شان را در ثنوسا به زیر یک درصد تقلیل داده اند. از جمله این اشخاص حقیقی سروش، سحر و عبدالمجید نوید می باشند که گویا از یک خانواده هستند.

  • آشنایی با سهامداران عمده حقیقی هر روز ساعت ۱۰ صبح از سایت یولن. باقی مطالب را از اینجا بخوانید.

مجله خبری یولن

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا