اردبیل

دیدار با رئیس جمهور، خواسته ورزشکاران روشندل اردبیلی

بهزاد سالمی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری یولن در اردبیل اظهار کرد: با توجه به در پیش بودن سفر ریاست جمهوری به استان اردبیل، اداره ورزش و جوانان استان لیستی از ورزشکاران منتخب و مدال‌آور را جهت دیدار با رئیس جمهور محترم ارایه داده که متاسفانه نام ورزشکاران نابینا در این لیست دیده نمی‌شود.

وی افزود: این در حالیست که حسن جعفری یکی از ورزشکاران و قهرمانان نابینای اردبیلی که نزدیک به ۱۵ سال عضو ثابت تیم ملی و کاپیتان تیم ملی گلبال بوده و مدال‌های متعدد پاراآسیایی، جهانی، آسیایی و بین‌المللی معتبر کسب کرده است و برای نمونه در سال ۲۰۱۸ در مسابقات پارا آسیاسی قهرمان شدند.

دبیر هیات ورزشی نابینایان شهرستان اردبیل تصریح کرد: متاسفانه نام این قهرمانان و آقای حسن جعفری در لیست دیدار با رئیس جمهور وجود نداشته و پیگیری‌ها از سوی اداره ورزش جوانان نیز نتیجه‌ای نداده و جواب مناسبی دریافت نکرده‌اند و در کمال تعجب، نابینا بودنشان را دلیلی بر عدم حضور این ورزشکاران در لیست دیدار با رئیس جمهور اعلام کرده‌اند.

وی بیان کرد: نابینا بودن این ورزشکاران و قهرمانان عاملی برای دیده نشدن این مدال آوران شده و حتی در جامعه هم آنچنان شناخته نشده‌اند.

سالمی گفت: جعفری تنها به دلیل عشق و علاقه ملی همواره در کشور مانده و به دعوتنامه‌ها همواره جواب رد داده است در حالیکه شرایط اقتصادی مناسبی هم ندارد.

انتهای پیام/۳۴۶۳/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا