همدان

شهرداری دنبال کسب درآمدهای پایدار باشد

به گزارش خبرگزاری یولن از همدان، محمود مسگریان صبح امروز در آئین تکریم و معارفه شهردار همدان اظهار کرد: شورای فعلی شهر همدان پیام‌آور امید و همدلی برای مردم فهیم و شهیدپرور این دیار است.

وی با اشاره به اینکه شورا متشکل از جوانان خلاق، خوشفکر و با انگیزه ترکیبی به وجود آورده که می‌تواند آینده روشن برای همدان رقم بزند گفت: هرچند وظیفه نظارت بر امور شهرداری است اما با توجه به وظایف تعریف شده در تمام امور شهر نظارت خواهد داشت.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان با تاکید به اینکه شورای شهر از ابتدای کار فعالیت شبانه‌روزی داشته و برای انتخاب شهردار به عنوان اولین و مهمترین مسوولیت اقدام کرد عنوان کرد: طبق آئین‌نامه جدید تنها یک ماه برای انتخاب مهمترین مسوولیت فرصت داشتیم که طی فرایندی سید مسعود حسینی به وزارت کشور معرفی و بعد از یک دوره طولانی وزیر کشور به رای اعتماد توجه و ایشان را انتخاب کرد.

وی با بیان اینکه وظیفه سنگینی بر عهده شهردار است و ما به عنوان نماینده مردم در شورا آنچه مطالبه مردم بوده را دنبال خواهیم کرد گفت: امروز شاهد پروژه‌های نیمه‌تمام هستیم که مسرانه به دنبال اجرای این پروژه‌ها که نماد کم‌کاری به خود گرفته، هستیم.

مسگریان با بیان اینکه شهرداری باید به دنبال کسب درآمدهای پایدار باشد افزود: ورودی‌های شهر نیز متناسب با شهر تاریخی با مردمانی فهیم، دیندار و علاقمند به سنت‌ها نیست و باید ساماندهی شود.

وی با بیان اینکه باید به دنبال پروژه‌های بزرگ و ماندگار باشیم افزود: کاهش زمان صدور پروانه‌های ساختمانی با بهره‌گیری از نیروهای متخصص شهرداری به عنوان سرمایه‌ای عظیم مورد توجه شهردار باشد تا شاهد افزایش رضایتمندی مردم باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان ضمن قدردانی از اقدامات عباس صوفی شهردار قبلی گفت: ایشان در این برهه فعالیت کارنامه ارزشمندی داشت و امیدواریم شهردار جدید نیز منشأ خیر و برکت باشد.

انتهای پیام/۸۹۰۲۶/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا