تهران

مسؤولان، در راه رفع مشکلات آزادگان گام بردارند

مسؤولان، در راه رفع مشکلات آزادگان گام بردارند

به گزارش خبرگزاری یولن از اسلامشهر، سید عباس جوهری معاون سیاسی اجتماعی استانداری تهران شامگاه شنبه در همایش الماس های درخشان و تجلیل از آزادگان شهرستان اسلامشهر، اظهار کرد: آزادگان سرافراز ایران اسلامی با صبر و استقامت خود دشمنان این سرزمین را به زانو درآورده و شکست دادند.

جوهری افزود: دوران اسارت در زندانهای بعث از سخت ترین روزهای زندگی آزادگان بود که به تعبیر مقام معظم رهبری لحظه به لحظه دوران اسارت برای آزادگان سرافراز صدقه جاریه است.

وی با اشاره به ایثارگری و از جان گذشتگی رزمندگان اسلام در طول دوران هشت سال دفاع مقدس، بیان کرد: صبر و استقامت آزادگان به اسلام عزت و آبرو بخشید و خانواده های دلاور مردان آزاده با صبر خود اسلام، انقلاب و نظام را روسفید کردند.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری تهران، تاکید کرد: همه انسان ها در طول زندگی خود در معرض امتحان قرار می گیرند و آزادگان ایران اسلامی هم در طول دوران اسارت در زندان‌های مزدوران بعثی از امتحان الهی سربلند و پیروز آمده و امتحان پس دادند و در برابر وحشیگری های مزدوران بعثی صبر و مقاومت کرده و آنها را خسته کردند.

وی با بیان اینکه آزادگان در مکتب عاشورای امام حسین(ع) درس آموخته و پرورش یافته اند، گفت: هر کدام از آزادگان سرافراز دوران دفاع مقدس امروز صاحب یک مکتب و الگوی ایثار و استقامت هستند که باید به عنوان الگو در جامعه شناخته شوند و آزادگانی که دشمن را به زانو درآوردند، خاطراتشان دکترین نظام است.

جوهری با قدردانی از ایثار و مقاومت آزادگان، خاطرنشان کرد: هر کدام از عزیزان آزاده از گنجینه‌های ارزشمند و پر افتخار این سرزمین هستند که به انقلاب و نظام آبرو بخشیدند، مسئولینی که امروز در هر مقام و منصبی قرار دارند باید خدمتگزار و خادم آزادگان باشند و در راه رفع مسائل و مشکلات آنها گام بردارند.

به گزارش خبرگزاری یولن، همایش الماس های درخشان با حضور مدیرکل بنیاد شهید شهرستانهای استان تهران، فرماندار، امام جمعه، اعضای شورای شهر، شهرداران و بخشداران و جمعی دیگر از مسئولین شهرستان به منظور تجلیل و قدردانی از صبر و استقامت ۲۱۶ آزاده سرافراز شهرستان اسلامشهر و گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی به همت ستاد گرامیداشت مقام آزادگان این شهرستان برگزار و از این عزیزان تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/۶۷۰۲۱


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا