اخبار ورزشی

زننده سوپرگل هفته به تراکتور: بعد از بازی به خودم گفتم چرا از آن فاصله شوت زدم؟!

اسماعیل بابایی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی یولن، درباره برتری دو بر یک تیم فوتبال پیکان مقابل تراکتور در هفته چهارم لیگ برتر اظهار داشت: تیم ما سال گذشته هم شرایط خوبی داشت اما امسال شرایط بهتری نسبت به گذشته دارد. پس از لغو دیدار با ذوب آهن و استراحت کردن تیم در هفته سوم، دو  بازی دوستانه خوب برگزار کردیم و توانستیم خود را در شرایط مسابقه حفظ کنیم.

وی ادامه داد: مقابل تراکتور زیاد خوب شروع نکردیم اما هرچه گذشت وضعیت برای پیکان بهتر شد. خدا را شکر پس از دریافت گل، خیلی خوب به بازی برگشتیم و در همان نیمه اول دو گل به ثمر رساندیم. در نیمه دوم هم موقعیت‌های خوب دیگری داشتیم و باز هم می توانستیم گل بزنیم. در این نیمه فضا را بستیم و خیلی خوب تغییر تاکتیک دادیم. در ضد حملات هم می‌توانستیم گل بزنیم. اما همین که سه امتیاز را به دست آوردیم، جای شکر دارد.

هافبک تیم فوتبال پیکان درباره گل زیبای خود در این مسابقه عنوان کرد: واقعا خودم هم فکر نمی‌کردم آن توپ گل شود(باخنده) پس از بازی وقتی آن گل را دیدم با خودم گفتم چرا از آن فاصله شوت زدم زیرا مجتبی حسینی همیشه تاکید دارد توپ‌های برگشتی دوباره کنار خط برود و ارسال شود. قبل از بازی روی این موضوع تمرین کرده بودیم اما تصمیم گرفتم شوت بزنم.

بابایی درباره اینکه آیا اعتقاد دارد آن گل شانسی به ثمر رسید، گفت: نمی‌گویم گلم شانسی بود اما به هر حال شانس هم در آن دخیل بود و گل بسیار زیبایی به ثمر رساندم. واقعا این گل در فضای مجازی خیلی بازتاب داشت و از همه افرادی که به من لطف داشتند تشکر می‌کنم.

وی در خصوص شروع خوب مجتبی حسینی در تیم پیکان و کسب هفت امتیاز در سه بازی ابتدایی گفت: حسینی و کادرش از ابتدای فصل روی دیدارهای ابتدایی فصل خیلی حساس بودند و سرمربی پیکان مدام می‌گفت بازی اول از همه مسابقات سخت تر است. مقابل نفت مسجد سلیمان هم می‌توانستیم به برتری برسیم که این اتفاق رخ نداد اما خدا با پیکان یار بود و مقابل هوادار و تراکتور، سه امتیاز را کسب کردیم. حسینی از مربیان خوب فوتبال ما است که با وجود جوانی، تجربه بالایی هم دارد. هدف باشگاه پیکان هم این است نسبت به سال گذشته نتایج بهتری کسب کند. 

بازیکن پیکان درباره دیدار این تیم مقابل ذوب آهن و تقابل با مهدی تارتار که سال گذشته هدایت خودروسازان را برعهده داشت، توضیح داد: سال گذشته شرایط خوبی با تارتار داشتیم و وی هم از مربیان خوب فوتبال کشورمان است. ذوب آهن تاکنون نتایج خوبی کسب کرده و روز گذشته هم تیم قدرتمند سپاهان را شکست داد. هر دو تیم پیکان و ذوب‌آهن خوب فوتبال بازی می‌کنند و امیدوارم بازی زیبایی برگزار شود که در این مسابقه هم برنده شویم.

وی در مورد استعفای فیروز کریمی پس از شکست تراکتور مقابل پیکان گفت: من هم اواخر شب گذشته این خبر را شنیدم. برای تیم بزرگ و باریشه تراکتور هم در ادامه راه آروزی بهترین اتفاقات را دارم و امیدوارم به روزهای خوبش بازگردد.

انتهای پیام/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا