کردستان

مطالبه‌گری موجب تضعیف نظام و حرمت‌شکنی مسوولان نشود

به گزارش خبرگزاری یولن از بیجار، حجت‌الاسلام علی مرادی صبح امروز در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر بیجار که با محوریت تشکیل شوراهای امر به معروف و نهی از منکر در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: امام علی(ع) می‌فرماید نهایت دینداری این است که باید یک جایی خود را نشان دهد که احساس مسوولیت در برابر دستورات دین و اقامه حدود مصداق بارز دینداری است.

وی افزود: اعضای شورای مساجد ضمن برنامه‌ریزی و اجرای برنامه‌ها برای رفع مشکلات و معضلات محلات، باید در قالب گروه‌های مطالبه‌گری نیز، مطالبات مردم را پیگیری کنند.

امام جمعه بیجار اذعان داشت: وقتی چند نفر در قالب تشکیلات موضوعی را متذکر شوند قطعا اثرگذار خواهد بود و کسانی که منکراتی را مرتکب می‌شوند به خود می‌آیند.

وی ادامه داد: در زمینه مطالبه‌گری باید از مسولان براساس توان و متناسب با موضوع مطالبه کنند و این نیازمند شناخت جدی است.

حجت‌الاسلام مرادی مطالبه‌گری همراه با تضعیف نظام، تضعیف مسوولین و پرخاشگری و بی‌حرمتی نباشد بلکه در قالب نصیحت و خیرخواهی باشد و گرنه اهداف مطالبه‌گری تحقق پیدا نمی‌کند.

امام جمعه بیجار همچنین از همه مردم خواست، آمر به معروف و ناهی از منکر باشند چرا که اجرای امر به معروف و نهی از منکر موجب برچیدن ناهنجاری‌ها و آسیب‌های و معضلات اجتماعی خواهد شد.

به گفته حجت‌الاسلام مرادی، امر به معروف در کشور قانونی است و تشکیلات آن روز به روز گسترده‌تر خواهد شد و همه فعالیت‌های ان با حضور خود مردم و دخالت مردم اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۰


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا