اخبار ورزشی

آلومینیوم جلوی بازی کردن یک استقلالی را می‌گیرد؟

آلومینیوم جلوی بازی کردن یک استقلالی را می‌گیرد؟

به گزارش خبرگزاری یولن؛ میلاد فخرالدینی روز گذشته (جمعه) بعد از برتری تیم فوتبال استقلال مقابل آلومینیوم اراک، زبان به انتقاد از مدیرعامل باشگاه استقلال گشود و گفت که هنوز مبلغ لازم برای صدور رضایتنامه وی، به آلومینیوم اراک پرداخت نشده است.

به گزارش تسنیم، وی مدعی شد که برای جدایی از باشگاه آلومینیوم، با مدیران این باشگاه در ازای پرداخت پنج میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به توافق رسید که این مبلغ را در قالب چند چک به باشگاه اراکی ارائه کرد و مدیرعامل استقلال قول پرداخت این مبلغ را داد. فخرالدینی گفت که تاکنون ۱.۵ میلیارد تومان به آلومینیوم پرداخت کرده، اما چکی به تاریخ ۲۰ اسفند سال ۱۴۰۲ به این باشگاه ارائه کرده بود که برگشت خورد و مدیرعامل استقلال هم پاسخگوی او نبوده است.

محمد رجائیان، مدیرعامل باشگاه آلومینیوم در گفت‌وگو با تسنیم، در مورد روند جدایی میلاد فخرالدینی از این باشگاه و توافق با وی برای جدایی اظهار داشت: فخرالدینی گفت به دلیل بیماری مادرش و مشکلات پسرش نمی‌توانم در اراک بماند. با توجه به اینکه فخرالدینی نقش خود را به‌عنوان کاپیتان تیم به بهترین شکل اجرا کرده، توافق کردیم وی با پرداخت این رقم (پنج میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان) به‌صورت چک از آلومینیوم جدا شود.

وی در مورد پاس شدن چک‌های فوق خاطرنشان کرد: این چک‌ها توسط دوست فخرالدینی که رئیس یک بانک در تهران است، صادر شد که اولین چک پاس نشد. باشگاه استقلال به فخرالدینی پول نداده و این بازیکن باید پول هیئت فوتبال استان اراک را هم پرداخت کند. بخشی از رقم مربوط به این چک‌ها پرداخت شده است.

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم با اشاره به آغاز روند قضایی این باشگاه برای دریافت مبلغ رضایتنامه فخرالدینی به تسنیم گفت: از اینجا به بعد، شکایت خود را نزد کمیته برگزاری مسابقات و فدراسیون مطرح می‌کنیم. در توافق و قرارداد فی‌مابین، بندی وجود دارد که اگر مطالبات ما پرداخت نشود، می‌توانیم جلوی بازی فخرالدینی را بگیریم.

استقلال با ۵۰ امتیاز در صدر جدول لیگ برتر ایستاده است و با توجه به سرنوشت‌ساز بودن هر هفت بازی پیش روی آبی‌ها برای قهرمانی، غیبت فخرالدینی به ضرر تیم جواد نکونام خواهد بود.

۲۵۸ ۲۵۸

مجله خبری یولن

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا