البرز

استاندار سابق البرز: با نیت صادقانه در راستای پیشرفت البرز اقدام شد

به گزارش یولن از کرج، عزیزاله شهبازی، استاندار سابق البرز، در شورای اداری استان و آئین تودیع و معارفه استاندار البرز که با حضور وزیر کشور همراه بود، با اشاره به ظرفیت‌های متعدد اقتصادی در استان و فعالیت چندین برند ملی در  البرز، گفت: در مدت زمانه حدود سه سال خدمت در این استان با برگزاری مستمر جلسات رفع موانع تولید سعی بر این داشتیم تا ضمن ساماندهی ۱۰ لکه صنعتی در البرز، به رفع مشکلات واحدهای تولیدی بپردازیم.

شهبازی با اشاره به اینکه تمامی اقداماتی که در طول مدت سه ساله عمر فعالیتم در البرز صورت گرفت با حمایت و همکاری همه دستگاه‌های اجرایی، نظارتی و خدمات رسان بود، افزود: شورای تأمین، نمایندگان مجلس، اصحاب رسانه کمک کردند تا بتوانیم در مسیر قابل قبولی حرکت کنیم.

استاندار سابق البرز با اشاره به عملکرد چندماهه خود در دولت سیزدهم، تصریح کرد: سوابق استاندار جدید البرز نشان می‌دهد برای تقویت نگاه آبادانی و پیشرفت تأثیرگذار و ماندگار خواهد بود؛ امیدداریم استاندار البرز طبق فرامین مقام معظم رهبری و تحقق شعار دولت جدید اقدام کند.

وی با اشاره به تحریم‌های ناجوانمردانه و شیوع بیماری منحوس کرونا در استان، یادآور شد: مجموعه مسؤولان بسیج شدند تا در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی، جهش تولید و پشتیبانی و مانع زدایی از تولید اقدامات لازم را انجام دهند و جای خرسندی دارد که توفیقات ارزشمندی نیز حاصل شد.

شهبازی با اشاره به اینکه آمار در البرز کمتر از میانگین کشوری است و روند کاهشی پیش رو است، یادآور شد: در حوزه امنیت اعضای شورای تأمین استان البرز اقدامات ویژه ای داشتند که قابل قدردانی است.

شهبازی با اشاره به اهداف شعار سال مبنی بر تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها طبق منویات مقام معظم رهبری، گفت: اتحاد و انسجام موجود در البرز موجبات رونق، توسعه و پیشرفت استان را فراهم کرده است و امیدواریم از این پس نیز این روند ادامه پیدا کند.

استاندار سابق البرز در ادامه ضمن تأکید بر اینکه البرز در حوزه مقابله با کرونا و کنترل بیماری عملکرد مثبت و قابل قبولی داشته است، اظهار کرد: البرز، استانی با حدود ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر جمعیت، تبادلات بسیار بالایی با پایتخت دارد و در این راستا فرصت ها و تهدید های این دو استان بسیار پیوسته و مشترک هستند.

وی در پایان با اشاره به اینکه امیدوارم کوتاهی‌های من را بپذیرید، یادآور شد: هرکاری صورت گرفته با نیت صادقانه در راستای پیشرفت و توسعه البرز بوده است.

انتهای پیام/ج


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا