قزوین

رانندگان تاکسی نباید مشکلات شخصی و مسائل معیشتی‌شان را به مسافران انتقال دهند

به گزارش خبرگزاری یولن از قزوین؛ اعضای هیئت‌مدیره تعاونی تاکسیرانان ۱۳۳ با حضور در معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین با سرپرست این معاونت دیدار و گفت‌وگو کردند.

شیما زرآبادی‌پور سرپرست معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزویندر این جلسه اظهار کرد: آموزش رانندگان در خصوص رفتار با مسافران و همچنین بهبود امکانات و تجهیزات اهمیت بالایی دارد و علاوه بر این، رانندگان نباید اجازه بدهند مشکلات شخصی و مسائل معیشتی آنان به مسافران انتقال یابد.

او افزود: آیین‌نامه انضباطی برای رانندگان باید تدوین شود و هیئت مدیره می تواند از طریق ایجاد طوفان فکری و تشکیل جلسات مشورتی با خلق فکر و ایده‌های جدید به رشد مجموعه کمک کند.

این مسئول نظم داخل شبکه را ضروری عنوان و بیان کرد: ما از تعاونی حمایت می‌کنیم به شرطی که خود تعاونی هم پویا باشد و امیدواریم هیئت مدیره بتواند با همدلی فعالیت کند.

اسماعیل عرشیان، مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین هم گفت: حفظ کرامت و آداب برخورد صحیح با مسافر، رعایت موازین بهداشتی به خصوص پروتکل‌های بهداشتی مربوط به کرونا، رعایت نرخ مصوب کرایه‌ها، تامین امنیت راننده و مسافران باید در اولویت رانندگان تاکسی بی‌سیم ۱۳۳ باشد.

در این دیدار که محمدمهدی نانکلی، معاون سازمان تاکسیرانی هم حضور داشت، اعضای هیئت‌مدیره تعاونی به بیان دغدغه‌ها و خواسته‌های خود پرداختند.

انتهای پیام/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا