فرهنگ و هنر

حامد آهنگی از شبکه نمایش‌خانگی رفت

حامد آهنگی از شبکه نمایش‌خانگی رفت

به گزارش خبرگزاری یولن، «تی ان تی» رئالیتی‌شویی خانوادگی و کمدی با اجرای حامد آهنگی و تهیه‌کنندگی محمدرضا رضائیان، برای اولین بار فروردین ۱۴۰۲ در شبکه نمایش خانگی منتشر شد و تا به امروز ـ سوم مهر ماه ـ ادامه داشت.

هنوز برای ساخت فصل جدید «تی ان تی» تصمیمی گرفته نشده یا حداقل رسانه‌ای نشده است. این برنامه شامل بخش‌های مختلفی از جمله موسیقی، گفتگو و چالش‌هایی با حضور هنرمندان، خوانندگان و ورزشکاران است.

حامد آهنگی که در جریان تولید و پخش «تی ان اتی» حاضر به مصاحبه با رسانه‌ها نشد، خودش این برنامه را کارگردانی کرده است. او برای اولین بار به واسطه اجرا در برنامه «خندوانه» به عنوان استندآپ کمدین به شهرت رسید و سپس در فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیونی و سینمایی کمدی به ایفای نقش پرداخت که از آن جمله فیلم «چند می‌گیری گریه کنی۲» است. آهنگی همچنین در «دورهمی»، «شب‌های مافیا»، «شام ایرانی» و «جوکر» به عنوان شرکت‌کننده مقابل دوربین رفت و در سریال‌های «لژیونر» و «نیوکمپ» نیز حضور داشت.

اجرای «تی ان تی» هم تجربه جدید حامد آهنگی بود که آخرین قسمت از آن امروز (سوم مهر ماه) با حضور محمدرضا هدایتی و داریوش فرضیایی منتشر شد.

تهیه‌کننده «تی ان تی» محمدرضا رضائیان بود. او پیش از این سابقه ساخت برنامه‌هایی چون «کتاب باز» و مسابقه «سیم آخر» را در تلویزیون داشت. این تهیه‌کننده که این روزها فعالیت پررنگی در شبکه نمایش خانگی دارد، در حال ساخت «شب‌های مافیا» است.

۲۴۵۲۴۵

مجله خبری یولن

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا