هرمزگان

بازدید ائمه جمعه هرمزگان از پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس/ نیازمند حمایت صنایع برای عبور از مشکلات استان هستیم

به گزارش یولن از بندرعباس، حجت الاسلام محمد عبادی زاده در نشست با ائمه جمعه و بازدید از پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس اظهار داشت: هدف از تشکیل این گونه جلسات، علاوه بر پالایش و بررسی مشکلات استان هرمزگان، بازدید دوره‌ای و هدفمند جهت بررسی مشکلات صنایع و انعکاس مطالبات مردم هرمزگان از صنایع فعال در استان است.

وی افزود: نهاد های فعال در استان هرمزگان برای رفع مشکلات موجود مردم باید دست همکاری دهند و برای رفع موانع کمر همت ببندند و زمینه حضور جوانان متخصص بومی در عرصه های مختلف مدیریتی نیز باید فراهم شود.

 

امام جمعه بندرعباس عنوان کرد: در بحث کشاورزی مردم کشاورز ما مشکلات عدیده ای دارند باید زمینه ای برای جلوگیری متضرر شدن این عزیزان ایجاد شود و گماردن افراد کارشناس برای بستن برنامه کشت محصول از دور ریختن محصولات کشاورزی جلوگیری شود.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان بیان داشت: روحانیون و ائمه جمعه باید در مسائل مربوط به مسئولین مشورت دهنده و به عنوان یک مشورت دهنده بر اساس قوانین دین نقش ایفا کند و نقد کردن باید به گونه‌ای باشد که به افراد کمک کند.

 

حجت الاسلام عبادی زاده در جلسه ائمه جمعه استان هرمزگان خاطر نشان کرد: با توجه به سرمایه‌های ملی که در استان هرمزگان وجود دارد رتبه اول فقر جایگاه خوبی برای این استان نیست، در مسائل و مشکلات اقتصادی نیاز به همکاری صمیمانه از سوی صنایع فعال هرمزگان هستیم و امید است که با همت مسؤولین مربوطه بتوانیم مشکلات مردم را حل و باری از دوش آنها برداریم.

 

در پایان این جلسه، نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان با همراهی ائمه جمعه هرمزگان از پالایشگاه نفت ستاره بازدید میدانی به عمل آوردند.

انتهای پیام/ ۸۸۰۵۵


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا