سمنان

نخستین اقدام بعد از سوت‌زنی فارس/ نامه پزشکی قانونی معلول سندروم داون صادر شد

نخستین اقدام بعد از سوت‌زنی فارس/ نامه پزشکی قانونی معلول سندروم داون صادر شد

مهدی نوروزی، مدیرکل پزشکی قانونی استان سمنان صبح امروز در تماس تلفنی با خبرنگار یولن در سمنان در واکنش به گلایه‌های خانواده معلول سندروم داونی که دچار ضرب و جرح شدید در یکی از مراکز توانبخشی سمنان شده بود (اینجا بخوانید)، توضیحاتی از روند بررسی موضوع ارائه داد.

وی اظهار کرد: با توجه به اینکه نامبرده حوالی ظهر روز ۲۶ اردیبهشت‌ماه با نامه مرجع انتظامی به اداره کل پزشکی قانونی استان سمنان مراجعه کرده بود، همان زمان کارهای پذیرش آن انجام گرفت.

مدیرکل پزشکی قانونی استان سمنان بیان کرد: با توجه به اینکه فرد در بیمارستان بستری بود، فردای آن روز پزشک اداره کل پزشکی قانونی استان سمنان برای بررسی پرونده، معاینه بیمار و مشاوره‌های تخصصی، اقدامات لازم را انجام داد.

نوروزی گفت: گواهی مربوطه، آخر وقت ۲۷ اردیبهشت‌ماه از جانب پزشک تحویل اداره کل پزشکی قانونی استان سمنان شد و از امروز صبح هم نامه آماده تحویل به خانواده این معلول است.

یولن بر اساس سوژه‌ای که در سامانه سوت‌زنی فارس ثبت شده است، مطلع شد که یک بیمار سندروم داون با شرایطی نامناسب از یک مرکز توانبخشی در سمنان، با آمبولانس به بیمارستان کوثر این شهر منتقل شده است.

«مهدی»، برادر این بیمار سندروم داون است که در پیگیری‌های بعدی، در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار یولن در سمنان، ماجرا را شرح داد و ادعاهایی را درباره شرایط نامساعد جسمانی برادرش در پی ضرب و جرح در این مرکز توانبخشی مطرح کرد.

انتهای پیام/۷۴۰۰۱/م/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا