سمنان

نرخ تورم در سمنان از میانگین کشوری پایین‌تر است

نرخ تورم در سمنان از میانگین کشوری پایین‌تر است

به گزارش یولن از سمنان، علی‌اکبر صیادجو، رئیس اتاق اصناف استان سمنان پیش از ظهر امروز در هفدهمین جلسه ستاد تنظیم بازار و نظارت بر فرآیند عرضه کالا و مایحتاج عمومی استان سمنان در سالن جلسات کوثر استانداری سمنان اظهار کرد: خوشبختانه مسؤولان استان با هدایتگری استاندار سمنان به‌صورت مستمر و میدانی در بحث ستاد تنظیم بازار و اجرای طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها پای کار هستند.

وی بیان کرد: به‌واسطه این حضور مستمر و اقدامات صورت گرفته و در حال انجام، نرخ تورم استان سمنان از معدل کشوری پایین‌تر است.

رئیس اتاق اصناف استان سمنان گفت: همچنین در استان سمنان حتی کمترین تنش اجتماعی در راستای اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها وجود نداشت.

صیادجو تصریح کرد: استاندار سمنان بیش از تمام استانداران قبلی در بازار، روستاها و شهرها حضور یافته و سرکشی کرده و با سعه‌صدر پاسخگوی مردم در راستای اقناع‌سازی پیرامون اهداف و سیاست‌های اجرای طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها بوده که امری بسیار ارزشمند است.

وی افزود: در راستای تبیین و تشریح طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها با بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های مؤثران، نخبگان، ذی‌نفوذان و مردم، اقدامات مطلوبی صورت گرفته و جلسات به‌صورت مستمر و منظم در حال برگزاری است.

رئیس اتاق اصناف استان سمنان ادامه داد: نیاز است تا دستاوردهای حاصل‌شده توسط ستاد تنظیم بازار استان در بحث اجرای مطلوب طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها به اطلاع همگان رسانده شود.

انتهای پیام/۷۴۰۰۱/م/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا