اجتماعی

«تردد شبانه» هم‌چنان ممنوع!/ سفر از تهران به شهرهای زرد و آبی آزاد است

سردار سید تیمور حسینی جانشین پلیس راهور ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی یولن در خصوص آخرین وضعیت تردد در جاده‌ها اظهار داشت: بنابر مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا و ابلاغ آن به پلیس راهور، کماکان محدودیت تردد «از» و «به» شهرهایی با وضعیت قرمز و نارنجی کرونایی وجود دارد.

 وی با بیان اینکه در حال حاضر بر اساس آخرین رنگ‌بندی منتشر شده از شهرستان‌های کشور( ۱۵ آبان ۱۴۰۰) ۳۳ شهرستان در وضعیت قرمز، ۹۵ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۲۲۰ شهرستان در وضعیت زرد و ۱۰۰ شهرستان نیز در وضعیت آبی قرار دارند از ادامه اعمال محدودیت تردد شبانه در تمام شهرها خبر داد و گفت: محدودیت تردد شبانه از ساعت ۲۲ تا ۳ به قوت خود باقی است و متخلفان جریمه ۲۰۰ هزار تومانی خواهند شد.

 جانشین پلیس راهور ناجا در خصوص وضعیت پایتخت و چگونگی خروج از آن گفت: تهران در حال حاضر در وضعیت زرد قرار دارد و افراد برای تردد از شهر زرد به شهرهای زرد و آبی هیچ مشکلی ندارند مگر اینکه بخواهند به شهرهای قرمز و نارنجی وارد شوند که در این صورت باید مجوز تردد از فرمانداری اخذ کنند در غیر این صورت سفر به شهر نارنجی جریمه ۵۰۰ هزار تومانی و تردد به شهر قرمز جریمه یک میلیون تومانی در پی خواهد داشت.

 وی گفت: ماموران و گشتی‌های پلیس راه و راهور ناجا و همچنین دوربین های هوشمند جاده‌ای نسبت به اعمال قانون و ثبت جریمه برای رانندگان متخلف اقدام خواهند کرد.

انتهای پیام/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا