فرهنگ و هنر

تام هنکس قصد سفر به فضا را دارد

تام هنکس قصد سفر به فضا را دارد

تام هنکس بازیگر برنده ۲ جایزه اسکار نویسنده و راوی یک نمایشگاه هنری در لندن درباره ماجراهای ماموریت‌های فضایی آپولو، می‌شود. هنکس محتوای این نمایشگاه را که در «لایت روم» لندن برپا خواهد شد با همکاری کریستوفر رایلی نویسنده‌ای که ۲ بار نامزدی بفتا را کسب کرده است، خواهد نوشت.

این نمایشگاه با عنوان «مون واکرز» توسط تیم «پروداکشنز ۵۹ » کارگردانی و طراحی می‌شود که پیش از این پروژه‌هایی با همین موضوع را شکل داده بود.

در این نمایشگاه فیلم‌های اصلی ناسا از فرود انسان بر کره ماه و تصاویری از کتاب عکاسی کلاسیک اندی ساندرز، که به‌عنوان مشاور تهیه‌کننده در این پروژه حضور دارد، نمایش داده می‌شود. هنکس همچنین با فضانوردان برنامه «آرتمیس» ناسا برای نمایشگاه مصاحبه خواهد کرد.

بازیگر فارست گامپ در فیلم «آپولو ۱۳» اثر ران هاوارد در سال ۱۹۹۵ که ۹ نامزدی اسکار کسب کرد، نقش اصلی را برعهده داشت. وی همچنین در هیات مدیره انجمن ملی فضایی هم خدمت می‌کند و توسط بنیاد فضایی تجلیل شده است. هنکس سال ۱۹۹۸ مینی سریالی با عنوان «از زمین تا ماه» را برای اچ‌بی‌او تولید کرد و در نوشتن متن فیلم سه بعدی «راه رفتن روی ماه» همکاری کرد.

هنکس گفت: وقتی داشتن بزرگ می‌شدم انسان برای اولین بار به ماه ‌رفت، ماموریت‌های آپولو من را متحیر می‌کرد و آرزو می‌کردم با فضانوردان سفر کنم و بعد این شانس را پیدا کردم تا در چندین پروژه که نشان دهنده مقیاس نفس‌گیر رفتن به ماه بودند، همکاری کنم.

وی افزود: قابلیت‌های تولید خارق‌العاده و منحصربه‌فرد «لایت روم» به من این امکان را می‌دهد که در کنار کریستوفر رایلی، آنچه را که باور داریم هیجان‌انگیزترین داستان سفر بشریت به خارج از زمین تا به امروز است، از جمله بینشی منحصر به‌فرد را درباره زمان بعدی که انسان‌ها در آن قدم خواهند گذاشت، بیان کنم. ماه: ماموریت‌های آرتمیس.

۲۴۵۲۴۵

مجله خبری یولن

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا