سمنان

نماینده شاهرود: مدیران کل برای رفع مشکلات به‌صورت میدانی عمل کنند

نماینده شاهرود: مدیران کل برای رفع مشکلات به‌صورت میدانی عمل کنند

به گزارش یولن از شاهرود، علی‌اصغر خانی، نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز در ملاقات مردمی و دیدار چهره به چهره با مردم شاهرود که در مسجد حضرت ابوالفضل العباس (ع) این شهرستان انجام شد، اظهار کرد: عروج شهادت گونه سردار مهدوی‌نژاد، از چهره‌های بارز و ارزشمند سپاه پاسداران و از فرماندهان لایق را تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

وی افزود: از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان سمنان که امروز در این جلسه به‌منظور پاسخگویی به مطالبات مردم حضور یافتند، تقدیر و تشکر دارم.

نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی گفت: از استاندار سمنان که پرتلاش، جهادی، انقلابی و مردمی است و این ارتباط تنگاتنگ با مردم و در فضای مردم بودن را محقق کرد، تقدیر و تشکر دارم.

خانی عنوان کرد: استاندار سمنان وقت خود را در شهرستان‌ها و روستاها قرار داده و تا پاسی از شب برای رفع مشکلات مردم تلاش می‌کند که به مردم بزرگوار استان به‌واسطه حضور این چهره انقلابی، ارزشمند و پرتوان تبریک عرض می‌کنم.

وی گفت: مدیران کل نسبت به افراد ملاقات‌کننده، مردم خوب شهرستان‌های شاهرود و میامی در حد توان در راستای رفع مشکلات به صورت عملیاتی و میدانی اهتمام ورزند.

انتهای پیام/۷۴۰۰۷/ز/س/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا