سمنان

اجرای ۲۵۰ برنامه با موضوع ایثار و شهادت در استان سمنان

اجرای ۲۵۰ برنامه با موضوع ایثار و شهادت در استان سمنان

به گزارش یولن از سمنان، احمد ریواده، سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان امشب در جلسه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس استان که در سالن جلسات کوثر استانداری سمنان برگزار شد، اظهار کرد: فرهنگ ایثار، جهاد، شهادت و مقاومت باید در قالب بیانیه گام دوم انقلاب، اتکا به آرمان‌های انقلاب و با استفاده از ظرفیت‌های موجود و سرمایه‌های عظیم فرهنگی، طی برنامه‌ریزی مدون برای نسل‌های آینده انتقال یافته و تبیین شود.

وی افزود: فضای بصیرت توأم با شهادت در این ایام با اجرای ۲۵۰ برنامه مختلف مرتبط با موضوع ایثار، مقاومت و شهادت، در استان سمنان شکل گرفت که امری بسیار ارزشمند است.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان گفت: خروجی این جلسات آثاری مختلف به لحاظ فردی و اجتماعی برای همه ما داشته باشد تا روحیه ایثار، جهاد و مقاومت که رمز پیروزی ما در ایام مختلف نظام جمهوری اسلامی است، همچنان جاری و ساری باشد.

ریواده بیان کرد: بیش از هر زمان دیگری امروز نیاز به تبیین و روایت‌گری ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی داریم که آرمان‌های شهدا یکی از مؤثرترین این موارد است.

وی تأکید کرد: بیانیه گام دوم انقلاب، امروز مهم‌ترین نرم‌افزار بحث گفتمان انقلاب اسلامی است؛ یکی از مهم‌ترین شاخصه‌های این نظریه یعنی بیانیه گام دوم انقلاب، «مردم و مردم‌داری» است.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان اظهار کرد: مردم، ثروت اصلی جمهوری اسلامی هستند که باید در راستای حراست و صیانت از آن بکوشیم و این مهم را با ارزش‌های دفاع مقدس پیوند دهیم.

ریواده بیان کرد: کارگروه‌های شهرستانی و سایر کمیته‌ها و کارگروه‌های عضو ستاد، مستندسازی‌های صورت گرفته را برای ارزیابی بهتر اقدامات و امور، ارائه دهند.

وی تصریح کرد: به‌منظور تبدیل گفتمان انقلاب اسلامی به یک جریان پویا در متن جامعه، باید از بستر ظرفیت‌های روز، از جمله مکانیزم‌ها و برنامه‌های موجود برای آموزش و زمینه‌های فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، به بهترین شکل ممکن استفاده کنیم و نیاز است تا ظرفیت عظیم فرهنگی استان برای جریان سازی فرهنگی همواره مورد توجه باشد.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان گفت: مساجد، دانشگاه‌ها و مدارس، سنگرهای اصلی انقلاب اسلامی هستند و باید با استفاده از این ظرفیت‌ها و فضاهای موجود و ضمن برنامه‌ریزی دقیق و مدون، برای تبیین گفتمان انقلاب اسلامی بکوشیم.

ریواده تأکید کرد: ضرورت دارد تا از زبان هنر، طلاب و سایر ظرفیت‌های ارزشمند موجود، برای انتقال مفاهیم در کمترین زمان ممکن و نفوذ بالا، بهره‌گیری شود تا شاهد تحقق اجرای هرچه بهتر برنامه‌های مرتبط با بزرگداشت هفته دفاع مقدس در کل استان باشیم.

انتهای پیام/۷۴۰۰۷/ز/س/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا