بوشهر

باخت شاهینِ جوان مقابل قشقایی شیراز

به گزارش یولن از بوشهر، هفته اول لیگ دسته یک کشور امروز نیز پیگیری شد که تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر از ساعت ۱۷ امروز در ورزشگاه شهید مهدوی میزبان قشقایی شیراز بود و متحمل شکست دو بر یک شد.

شاهینی‌ها که در کمتر از ۴۸ ساعت سرمربی خود را برای این رقابت‌ها مشخص کردند و فرصتی برای جذب بازیکن و حتی تمرین نداشتند با ترکیبی از بازیکنان جوانان و امید خود به مصاف قشقایی شیراز رفتند و علیرغم شکست در این دیدار شاهد نمایشی تحسین برانگیز از جوانان شاهین بودیم.

قشقایی شیراز در این دیدار دو موقعیت در نیمه اول بدست آورد که از روی کم تجربگی بازیکنان شاهین موفق به ثمر رساندن دو گل شد تا نیمه اول را پیروز به رختکن برود.

اما در نیمه دوم این شاگردان مهدی قنبری در تیم جوانان شاهین بودند که نبض بازی را در اختیار گرفتند و بارها تا فروپاشی دروازه مهمان خود جلو رفتند که کم دقتی در زدن ضربات آخر منجر به گل نشد تا اینکه در دقایق پایانی این دیدار شاهین صاحب یک موقعیت پنالتی شد که محمد ره‌آور موفق شد اختلاف را به حداقل برساند تا شاهین در روزی که با جوانان شایسته خود مستحق حداقل یک تساوی بود بازی را با نتیجه دو بر یک واگذار کند که کار شاگردان قنبری با چنین وضعیتی برای شروع رقابت‌های لیگ جای تحسین داشت.

از نکات جالب این دیدار اینکه تیم قشقایی شیراز در نیمه دوم هیچ گونه موقعیت گلی را نتوانست خلق کند و به لطف دو موقعیت نیمه اول خود صاحب برتری در این دیدار شد.

ترکیب تیم شاهین شهرداری بوشهر در بازی با قشقایی شیراز: ادیب زارعی، محمد جواد مرادی، محمد ره آورد، علی مصلی نژاد، محمد صادق پاک قدم، هادی علوی، الیاس صالحی، ابوالفضل پولادی، محمدرضا شکیب خو، حسن پولادی و محمد حسین مهر

انتهای پیام/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا