سبک زندگی

هدیه عجیب والدین کره‌ای به فرزندانشان

هدیه عجیب والدین کره‌ای به فرزندانشان

گروه یولن زندگی – آمارها حاکی از آن است که کره جنوبی مرکز جراحی پلاستیک جهان است و کشورهای برزیل و آمریکا در جایگاه های بعدی قرار دارند. در حقیقت انجام جراحی پلاستیک در کره جنوبی همانند خرید لباس نو امری عادی است؛ دست کم برای آن هایی که استطاعت مالی این کار را دارند. عملی که بیشترین متقاضی را در میان والدین دارد «بلفاروپلاستی» یا جراحی پلک دوتایی است. یکی از جراحان پلاستیک سئول توضیح می دهد که از آن جایی که اغلب کره ای ها پلک های دوتایی ندارند، این عمل بیشترین تقاضا را پیدا کرده است.

مان کوون سون، جراح کلینیک JW در سئول می گوید: «بسیاری از آسیایی ها معتقدند که برخورد اول خیلی مهم است و مهم ترین بخش صورت، چشم است. بنابر این با عمل جراحی پلک دوتایی، چشم هایشان بزرگ تر می شود. به همین خاطر آن ها معتقدند که این گونه قیافه شان بعد از عمل بسیار زیباتر از پیش از عمل می شود.»

هدیه عجیب والدین کره جنوبی به فرزندانشان

در کره جنوبی که قیافه زیبا یک «سلاح» برای به دست آوردن شغل یا پیشرفت های کاری محسوب می شود، جراحی پلاستیک محبوبیت بسیار بالایی دارد. اما امروزه بیش از این که یک تجمل باشد، تبدیل به یک ضرورت شده است.

علاقه شدید کره ای ها به زیبایی و ظاهر بیرونی دیگر بخشی از فرهنگ شان شده است و همین خیلی ها را بر آن داشته تا فکر کنند برای موفق شدن یا لااقل مورد قبول واقع شدن، باید زیباتر شوند. به گزارش Koogle TV، والدین کره ای برای این هدیه فارغ التحصیلی بین ۱۰۰۰ تا ۳۰۰۰ دلار می پردازند. آن ها با این کار می خواهند به فرزندان شان برای این که بهترینِ بهترین ها باشند کمک کرده و درباره عمل شان پُز بدهند.

هدیه عجیب والدین کره جنوبی به فرزندانشان

اما در کشوری که اکثر مردم از این واقعیت آگاه هستند، رقابت برای رسیدن به «زیبایی نهایی» همچون سفری بی پایان به نظر می رسد.

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا