همدان

کشف ۳ میلیارد ریال دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق در همدان

رضا زارعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار یولن در همدان اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی همدان در راستای تشدید مقابله با جرائم قاچاق کالا و ارز، طی یک عملیات موفق به کشف ۱۱ دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق شدند.

وی افزود: ماموران این پلیس پس از هماهنگی‌های قضایی انجام شده و بررسی صحت وسقم موضوع به همراه عوامل اداره برق نسبت به بازرسی از محل نگهداری و استفاده دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال اقدام کردند.

جانشین انتظامی استان همدان در ادامه گفت: در بازرسی انجام شده تعداد ۱۱ دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق که با استفاده از برق غیر مجاز راه‌اندازی شده بود، کشف شد که ارزش آن بنا به نظر کارشناسان بیش از ۳ میلیارد ریال برآورد شده است.

وی با بیان اینکه پرونده قضائی در این خصوص تشکیل و در حال رسیدگی است افزود: با توجه به اینکه استفاده از دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال مستلزم دریافت مجوز از سازمان ها و نهادهای مرتبط است.

زارعی گفت: از افرادی که مبادرت به خرید و فروش، نگهداری و راه اندازی این دستگاه‌ها می‌کنند درخواست می‌کنیم اقدامات قانونی را در راستای اخذ مجوزهای قانونی به عمل آورند تا در آینده در دستگاه قضائی محکوم به پرداخت جرائم سنگین نشوند. 

انتهای پیام/ ۳۱۴۰/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا