البرز

هشدار به شهروندان برای جلوگیری از حوادث احتمالی روز طبیعت

هشدار به شهروندان برای جلوگیری از حوادث احتمالی روز طبیعت

به گزارش یولن از کرج، محمدرضا فلاح نژاد، مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز با بیان این مطلب ضمن تبریک به مناسبت روز جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت: در فرهنگ غنی ایرانی، احترام به طبیعت تا بدان جاست که در تقویم رسمی خود یک روز ویژه را به آن اختصاص داده اند.

وی افزود: با توجه به ریشه دیرینه این مهم در فرهنگ ما از تمامی شهروندان انتظار می رود در جشن روزهای پایانی سال جدید، ضمن رعایت نکات و‌ دستور العمل های مرتبط با حفظ و‌ حراست از عرصه‌های منابع طبیعی و پیشگیری از بروز هرگونه حریق و یا حادثه، مسئولان مرتبط را در برگزاری هر چه باشکوه تر این آئین ملی یاری کنند.

این مسئول خاطر نشان کرد: پیشگیری از حریق در مراتع، باغ‌ها، جنگل‌ها و همکاری با آتش نشانی برای پیشگیری از حریق در پارک‌ها و حرائم شهری و‌ روستایی نکته قابل تأملی است که امید می رود بیش از پیش مورد توجه شهروندان عزیز و طبیعت دوستان قرار گیرد.

فلاح نژاد در پایان سخنان خود از رسانه های گروهی استان تقاضا کرد با آگاهی بخشی و اطلاع رسانی توصیه های مدنظر که در قالب متن پیوست آمده و‌ همچنین بازنشر آن در فضای مجازی، تکمیل کننده زنجیره حراست از طبیعت استان باشند.

انتهای پیام/ج


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا