کرمان

افتتاح ۵۰۰ پروژه با اشتغالزایی ۱۵ هزار نفر در کرمان طی ایام‌الله دهه فجر

افتتاح ۵۰۰ پروژه با اشتغالزایی ۱۵ هزار نفر در کرمان طی ایام‌الله دهه فجر

به گزارش یولن از کرمان، علی زینی‌وند استاندار کرمان امروز در مراسم بزرگداشت یوم‌الله ۱۲ بهمن در مصلی کرمان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به‌ویژه شهید سلیمانی و امام راحل اظهار کرد:  دهه فجر فرصت مناسبی است که ما خدمات جمهوری اسلامی را به مردم گزارش کنیم.

وی گفت: برنامه‌های مدونی برای افتتاح طرح‌ها و دیگر خدمات نظام جمهوری اسلامی تدارک دیده شده که به مرور در ایام دهه فجر توسط مسؤولان استان ارائه می‌شود و این جشن‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و شرایط کرونایی کشور  برگزار خواهد شد.

استاندار کرمان اضافه کرد: در ایام دهه فجر حدود ۵۰۰ پروژه با اعتبار ۵ هزار میلیارد تومان که زمینه اشتغال حدود ۱۵ هزار نفر را ایجاد می‌کنند، افتتاح خواهد شد.

 زینی‌وند افزود:  ما در جمهوری اسلامی سعی می‌کنیم ذیل فرامین، راهبردها و تدابیر مقام معظم رهبری و نظام باشیم و تنوع و چند بعدی فکرکردن از برکات جمهوری اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: در جهان بشریت کشوری پیدا نمی‌شود که مانند جمهوری اسلامی برای استقلال خود تصمیم بگیرد و آن را به‌دست آورده باشد و هزینه‌ها و شهدایی مانند شهید سلیمانی را  در راه استقلال داده‌ایم.

استاندار کرمان ابراز کرد: در  نظامات سیاسی دنیا نگاه کنیم اکثر کشورها به شکل فدرالیستی اداره می‌شوند و فقط در یک موضوع  تمرکزگرا هستند و مردم را خیلی در حوزه امنیت و جنگ  دخالت نمی‌دهند، اما نظام جمهوری اسلامی ایران امنیت و جنگ را به مردم واگذار کرده است و مردمی‌ترین جنگ در دنیا جنگ هشت‌ساله تحمیلی جمهوری اسلامی است.

زینی‌وند با اشاره به اینکه باید ساختارهایی را برای نسل جوان تبیین کرد، بیان کرد: اگر دولتی‌ها از اقتصاد بیرون بروند،  مردم اقتصاد را می‌سازند و فقط آنها نظارت داشته باشند. ساختار جمهوری به همه افراد جامعه  این امکان را می‌دهد که در دورافتاده ترین و محروم‌ترین نقاط کشور  استعداد خود را شکوفا کنند و نمونه بارز این مطلب شهید سلیمانی است.

وی تصریح کرد: فرصت دهه فجر باید یک جنبش فراگیر برای تبیین داشته‌های بی‌پایان و جذاب جمهوری اسلامی برای نسل جوان باشد و اگر داشته‌های جمهوری اسلامی برای فردی جذابیت ندارد، عیب از روایتگری ما است.

انتهای پیام/۸۰۰۱۸/ب/س


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا