فارس

بسته خبری حوادث فارس| از دستگیری عاملان ناامنی در کوه چنار تا کشف ۸۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق در لارستان

به گزارش سرویس اجتماعی یولن از شیراز، مهم‌ترین اخبار حوادث و توصیه‌های روز استان فارس را می‌توانید در این بسته خبری مشاهده کنید.

عاملین نا امنی و سنگ پرانی به خودرو های عبوری در کوه چنار روانه زندان شدند

فرمانده انتظامی کوه چنار از دستگیری عاملین نا امنی و سنگ پرانی به خودرو های عبوری در شهرستان کوه چنار خبر داد.

لطف الله محمدی اظهار داشت: در  پی وقوع چندین فقره خبر ناامنی و سنگ پرانی به خودرو های عبوری در محورهای مواصلاتی این شهرستان و با توجه به اهمیت موضوع  شناسایی و دستگیری آنها به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران این شهرستان با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی و انجام گشت‌های محسوس و نامحسوس موفق به شناسایی عاملین  اصلی ناامنی و سنگ پرانی به سمت خودروها در این شهرستان شدند.

فرمانده انتظامی کوه چنار افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی به مخفیگاه متهم اعزام و در یک عملیات ضربتی موفق شدند افراد متخلف را دستگیر کنند.

سرهنگ محمدی در ادامه  بیان داشت  متهمین پس از تشکیل پرونده به داسرا معرفی و از آن طریق  روانه زندان شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه اخلال در نظم عمومی جرم بوده و پلیس با قاطعیت با مجرمان برخورد خواهد کرد، عنوان داشت: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

دستگیری قاچاقچی تریاک در جهرم

فرمانده انتظامی شهرستان جهرم از دستگیری قاچاقچی تریاک و کشف ۱۰کیلو ۸۰۰گرم تریاک از وی خبر داد.

 خسرو رزمجویی گفت:  در پی کسب خبری از امت حزب الله مبنی بر اینکه فردی از استان های جنوبی مقادیری موادمخدر از نوع تریاک را با یک دستگاه  خودرو  پراید به جهرم انتقال داده و درحال حاضردرمنزل شخصی معلوم الحال می باشد که موضوع سریعا در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان قرارگرفت.

وی افزود:ماموران پس از اطمینان از صحت موضوع و شناسایی مکان مورد نظر پس از هماهنگی قضایی در عملیاتی غافلگیرانه این قاچاقچی را در یک منزل مسکونی دستگیر و در بازرسی های بعمل آمده از خودرو وی  ۱۰کیلو ۸۰۰ گرم تریاک که به صورت ماهرانه ای در داشبورد خودرو جاساز شده بود را کشف و ضبط کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان جهرم در پایان با بیان اینکه متهم مذکور با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد، اظهار داشت: امروزه مواد مخدر به عنوان یک معضل بزرگ زمینه ساز بسیاری از ناهنجاری ها  بوده و شهروندان در راه مبارزه با این پدیده شوم بایستی پلیس را همراهی نمایند.

کشف موتورسیکلت قاچاق میلیاردی در کازرون

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون از کشف موتورسیکلت قاچاق به ارزش ۳ میلیارد ریال خبر داد.

اسماعیل زراعتیان اظهار داشت : ماموران پاسگاه انتظامی بخش کنارتخته در پی دریافت خبری مبنی بر نگهداری یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق توسط یکی از شهروندان ،بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی از شناسایی محل نگهداری موتورسیکلت قاچاق خبر داد و افزود : ماموران پس از هماهنگی قضائی در اقدامی موتورسیکلت را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون با بیان اینکه تلاش برای دستگیری متهم در دستور کار قرار دارد گفت:موتورسیکلت مذکور قاچاق و از مبادی غیرقانونی وارد کشور شده ، که ارزش آن برابر نظر کارشناسان  ۳ میلیارد ریال برآورد شده است.

زراعتیان در پایان از مردم خواست: برای حمایت از تولید ملی و مبارزه با قاچاق کالا و ارز با پلیس همکاری کرده و اخبار و اطلاعات خود در این زمینه را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.

اتوبوس حامل ۶میلیارد ریال کالای قاچاق توقیف شد

فرمانده انتظامی لارستان از توقیف یک دستگاه اتوبوس و کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۶ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

داود امجدی اظهار داشت: ماموران انتظامی این شهرستان در راستای مبارزه با کالای قاچاق هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور”بندر عباس – لارستان” به یک دستگاه اتوبوس مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

 وی افزود: در بازرسی از خودرو مذکور تعداد ۱۸۷۷ ثوب انواع پوشاک قاچاق ،۲۰ دستگاه اتوی مو و ۱۰۰ عدد لامپ مهتابی همگی قاچاق وخارجی کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی لارستان با بیان این که برابر اعلام کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه ۶ میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد:در این رابطه یک نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی، تحویل مراجع قضائی شد.

امجدی در پایان با تاکید بر این که مبارزه با قاچاق کالا از اولویت های اصلی پلیس است، خاطر نشان کرد: هموطنان در صورت مشاهده هرگونه قاچاق کالا و ارز، موضوع را از طریق فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

لو رفتن جاساز تریاک در دانگ فنگ

فرمانده انتظامی استهبان از کشف ۱۴ کیلو و ۵۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک توسط ماموران انتظامی این شهرستان خبر داد.

حسین اکبر پور گفت: ماموران مواد مخدر شهرستان استهبان روز گذشته پس از هماهنگی با مقام قضایی در ایست و بازرسی مقطی در محورهای مواصلاتی هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودرو سواری دانگ فنگ مشکوک و دستور ایست دادند.

وی گفت: ماموران موفق شدند در بازرسی از این خودرو مقدار ۱۴ کیلو و ۵۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک را کشف و وسله نقلیه را توقیف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان استهبان بیان کرد: در این خصوص راننده خودرو دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

کشف ۸۵۰۰لیتر سوخت قاچاق در لارستان

فرمانده انتظامی لارستان از کشف بیش از ۸۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق دراین شهرستان، خبر داد.

داود امجدی گفت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان حین کنترل محور لارستان به هرمزگان وبا اشراف اطلاعاتی به دوستگاه خودرو کامیون و وانت نیسان مشکوک وآنها را برای بررسی بیشتر متوقف می کنند.

وی افزود:ماموران در بازرسی از خودروهای توقیف شده مقدار۸۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل که در زیر بار علوفه دام به طرز ماهرانه ای جاساز گردیده بودکشف وضبط کردند.

امجدی در ادامه بیان داشت: برابر اعلام نظر کارشناسان شرکت پالایش و پخش فرآورده های نفتی، ارزش سوخت های کشف شده ۲میلیارد و۴۰۰صد میلیون ریال برآورد شده است.

وی خاطر نشان کرد: در این راستا ۲ نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان لارستان در پایان با تاکید بر برخورد قاطعانه نیروی انتظامی با قاچاق کالا و سرمایه های ملی خاطر نشان کرد: پدیده قاچاق علاوه بر ضربه زدن به اقتصاد کشور زمینه ساز جرایم دیگری در سطح جامعه می شود و مقابله با آن یکی از اولویت های کاری پلیس به شمار می رود.

مامور پاکدست کیف پول را به صاحبش برگرداند

فرمانده انتظامی شهرستان آباده از صحت عمل یکی از کارکنان پلیس این شهرستان در بازگرداندن کیف پول حاوی ۴۵ میلیون ریال وجه نقد و مدارک در این شهرستان خبر داد.

سیدابوالفضل مسعودی گفت: احدی از افسران فرماندهی انتظامی این شهرستان در حین انجام خدمت و ایجاد نظم و امنیت در حوزه استحفاظی، کیف پول حاوی ۴۵ میلیون ریال وجه نقد و تعدادی کارت شناسایی و کارت بانکی پیدا کرد.

وی در ادامه افزود: ستوانیکم سیدهادی فاطمی زاده با هماهنگی بازرسی شهرستان پس از شناسایی صاحب کیف، پول و مدارک را به وی بازگرداندند.

مسعودی در خاتمه ضمن تقدیر از پلیس موصوف از صحت عمل کارکنان انتظامی این شهرستان ابراز خرسندی کرد.

انتهای پیام/م


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا