اصفهان

پایان آذر آخرین مهلت پرداخت اصل جرایم رانندگی مازاد

محمدرضا محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: پایان آذر آخرین مهلت برای پرداخت اصل جرایم رانندگی بدون مازاد و ۲ برابری است، شهروندان از فرصت باقی مانده استفاده کنند و به روز‌های پایانی آذر موکول نکنند، بعد از پایان فرصت، جریمه‌ها به اصل خود بر می‌گردند.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان با اشاره به تداوم اجرای طرح زوج و فرد در هسته مرکزی کلان شهر اصفهان گفت: خانواده‌ها برای انتقال فرزندان به مدرسه تا زمان ساماندهی سرویس مدارس نگران جریمه شدن نباشند.

وی با اشاره به مصوبات ستاد استانی مقابله با کرونا بیان کرد: طرح زوج و فرد از روز چهارشنبه دوازدهم  آبان ماه در هسته مرکزی کلان شهر اصفهان اجرا و در حال حاضر فعال است.

محمدی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با بیان اینکه با تعویض پلاک اینترنتی، ظرف ۱۵ دقیقه پلاک جدید دریافت کنید، افزود: افراد می‌توانند با بارگذاری اطلاعات درخواستی ظرف مدت ۱۵ دقیقه پلاک جدید را دریافت کنند، زمان مراجعه به سایت در ساعت ۸ صبح روزهای کاری است.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان با تأکید بر اینکه تعویض پلاک اینترنتی با نوبت اینترنتی متفاوت است، ادامه داد: در این روش از خدمت، افراد صرفاً می‌توانند بنام شخصی که در وکالتنامه قید شده نقل و انتقال انجام دهند نه بنام اشخاص ثالث.

وی خاطرنشان کرد: متقاضیان برای اخذ خدمات به سایت‌های سامانه اطلاعات هویتی به آدرس https://sakha.epolice.ir  و پلیس من police-man.ir مراجعه و به صورت اینترنتی تعویض پلاک کنند.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/آ/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا