فرهنگ و هنر

«همپای مسافر اردیبهشت»، روایتی از سفر رهبری به کردستان منتشر شد

«همپای مسافر اردیبهشت»، روایتی از سفر رهبری به کردستان منتشر شد

به گزارش خبرنگار حوزه کتاب و ادبیات یولن، تازه ترین اثر انتشارات انقلاب اسلامی با عنوان «همپای مسافر اردیبهشت» به قلم مهدی قزلی به نمایشگاه کتاب تهران رسید.

این کتاب روایتی از سفر استانی رهبر معظم انقلاب به استان کردستان در سال ۱۳۸۸ است که به همت انتشارات انقلاب اسلامی وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (مد‌ظلّه‌العالی) در سالگرد این سفر تاریخی منتشر شد و از روز چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت در غرفه‌ این انتشارات عرضه می‌شود.

«همپای مسافر اردیبهشت»، روایتی از سفر رهبری به کردستان منتشر شد

همپای مسافر اردیبهشت، روایتی صمیمانه از سفر ۸ روزه‌ رهبر انقلاب به استان کردستان در اردیبهشت سال ۱۳۸۸ است. 

معظم‌له در این سفر در شهرهای سنندج، مریوان، بیجار و سقز حضور داشتند و این سفر، برکات و آثار زیادی داشت که با قلم نویسنده به برخی از آن‌ها اشاره شده است.

یکی از اتفاقات خاص این سفر، این بود که گروه‌های جدایی‌طلب و تروریستی منطقه از ده روز قبل دست به خرابکاری و فعالیت‌های مسلحانه می‌زنند که این اتفاقات، با هدف برهم زدن برنامه‌ سفر رهبر انقلاب بوده ولی با این وجود، نتوانستند خدشه‌ای به این سفر و رویداد تاریخی وارد کنند.

مهدی قزلی که نویسنده‌ای شناخته شده در حوزه روایت و سفرنامه است، همراه تیم رسانه‌ای در این سفر حضور داشته و این کتاب ماحصل روزنوشت‌ها، یادداشت‌ها و روایت او از مسافر اردیبهشت کردستان است.

کتاب «همپای مسافر اردیبهشت» تازه‌ترین اثر انتشارات انقلاب اسلامی، با ۱۲۶ صفحه و ۸ قطعه عکس از این سفر تاریخی در دسترس علاقمندان قرار گرفته است و مخاطبان می‌توانند در نمایشگاه کتاب تهران، این کتاب و دیگر عناوین این انتشارات را از غرفه انتشارات انقلاب اسلامی واقع در شبستان اصلی ابتدای راهروی ۶ تهیه کنند.

انتهای پیام/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا