علمی و فناوری

تصمیم عجیب سامسونگ / خداحافظی با زوم ۱۰ برابری دوربین گلکسی!

تصمیم عجیب سامسونگ / خداحافظی با زوم ۱۰ برابری دوربین گلکسی!

حساب کاربری Ice Universe در شبکه‌ی اجتماعی ایکس (توییتر سابق) می‌گوید که سامسونگ به‌دنبال کنارگذاشتن دوربین تله‌فوتو با بزرگ‌نمایی ۱۰ برابری در گوشی گلکسی S24 اولترا است. این ادعا در نگاه اول بسیار عجیب به‌نظر می‌رسد؛ اما Ice Universe از صحت آن اطمینان دارد.

ظاهراً سامسونگ می‌خواهد از دو دوربین زوم در گلکسی اس ۲۴ اولترا استفاده کند: یک دوربین ۱۰ مگاپیکسلی با بزرگ‌نمایی سه‌برابری و یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی با بزرگ‌نمایی پنج‌برابری. ابعاد حسگر ۵۰ مگاپیکسلی ۱/۲٫۵۲ اینچ و اندازه‌ی پیکسل‌ها ۰٫۷ میکرون خواهد بود.

Ice Universe حدوداً یک ماه پیش گفته بود که حسگر ۱۰ مگاپیکسلی موجود در دوربین زوم سه‌برابری گلکسی S23 اولترا به گلکسی S24 اولترا راه پیدا نمی‌کند و سامسونگ در پرچم‌دار جدیدش سراغ حسگر ۵۰ مگاپیکسلی می‌رود. ظاهراً آن ادعا نادرست بوده و سامسونگ تصمیم گرفته است که حسگر ۵۰ مگاپیکسلی را در دوربین زوم پنج‌برابری استفاده کند.

برخی از افشاگران به افزایش قیمت گوشی سامسونگ در نسل جدید اشاره کرده‌اند؛ اما باتوجه‌به افزایش‌نیافتن قیمت گوشی آیفون ممکن است قیمت گوشی های جدید سامسونگ نیز بدون تغییر باقی بماند.

۵۸۵۸

مجله خبری یولن

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا