بین الملل

تأکید قاهره بر حمایت از آرمان فلسطین

تأکید قاهره بر حمایت از آرمان فلسطین

به گزارش سرویس بین‌الملل یولن، «زیاد ابو عمرو» معاون نخست وزیر و عضو کمیته اجرایی سازمان آزادی‌بخش فلسطین (ساف) و «احمد مجدلانی» وزیر توسعه اجتماعی و عضو کمیته اجرایی ساف با «سامح شکری» وزیر خارجه مصر دیدار کردند.

«احمد حافظ» سخنگوی رسمی وزارت خارجه مصر گفت که هیأت فلسطینی در این دیدار شکری را در جریان آخرین تحولات فلسطین و مشکلات و چالش‌های پیش‌روی ملت فلسطین قرار داد. هیأت فلسطینی همچنین از ایفای نقش مصر در حمایت از آرمان فلسطین و حقوق مشروع ملت فلسطین و نیز تلاش‌های مصر برای ارائه کمک‌های لازم به فلسطین جهت تحقق آشتی ملی فلسطین قدردانی کرد.

بنا بر گزارش وبگاه «الیوم السابع»، سخنگوی وزارت خارجه مصر همچنین گفت که شکری در این دیدار بر استمرار تلاش‌های مصر برای حمایت از فلسطینیان به ویژه کمک به بازسازی نوار غزه تأکید کرد. وی همچنین حمایت مصر از خواسته‌های ملت فلسطین برای تشکیل کشور مستقل فلسطین در مرزهای سال ۱۹۶۷ مطابق با قوانین بین‌المللی را مورد تأکید قرار داد و گفت که تماس‌ها در این زمینه با طرف‌های مختلف منطقه‌ای و بین‌المللی با هدف احیای روند مذاکرات فلسطینی-اسرائیلی در نزدیک‌ترین زمان ممکن ادامه دارد.

انتهای پیام/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا