اجتماعی

جان‌ باختن ۶۲۵ بیمار کرونایی در شبانه‌روز گذشته/ تزریق واکسن کرونا در ایران از مرز ۲۰ میلیون دُز گذشت

به گزارش خبرگزاری فارس، از دیروز تا امروز ۲۶ مردادماه ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۵۰ هزار و ۲۲۸ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۵ هزار و ۱۶۳ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۴ میلیون و ۵۱۷ هزار و ۲۴۳ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۶۲۵ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۹۹ هزار و ۱۰۸ نفر رسید.

تا کنون ۱۵ میلیون و ۷۶۶ هزار و ۵۶۴ نفر دُز اول واکسن کرونا و ۴ میلیون و ۷۱۴ هزار و ۷۰۱ نفر نیز دُز دوم را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۲۰ میلیون و ۴۸۱ هزار و ۲۶۵ دُز رسید.

با تزریق واکسن کرونا به بیش از ۶۴۵ هزار نفر در شبانه روز گذشته، مجموع واکسن های تزریق شده در کشور از ۲۰ میلیون دُز فراتر رفت.

افراد واجد شرایط برای تزریق واکسن حتما در سامانه salamat.gov.ir ثبت نام کنند.

خوشبختانه تا کنون سه میلیون ۷۸۶ هزار و ۴۸۸ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند. ۷ هزار و ۴۲۴ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون ۲۷ میلیون و ۳۸۰ هزار و ۶۷۷ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است. در حال حاضر ۳۵۹ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۵۹ شهر در وضعیت نارنجی، ۳۰ شهر در وضعیت زرد قرار دارند.

انتهای پیام/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا