قزوین

فارس من| ۲۴ خانواده بی‌خانه و ۲۷۷ خانواده سرگردان در تعاونی مسکن مهر ۱۳ استان قزوین

به‌گزارش خبرگزاری یولن از قزوین، مخاطبان خبرگزاری یولن با انتشار سوژه‌ای در سامانۀ یولن من، نسبت به سرگردانی ۲۷۷ خانواده در تعاونی ۱۳ مسکن مهر استان اعتراض کردند.

سردبیر یولن من در این سوژه آورده است: ده سال پیش زمانی که برگه‌های ثبت نام مسکن مهر را پخش می‌کردند شاید هیچ کدام از اعضا به ذهن‌شان هم نمی‌رسید روزی به آن‌ها گفته شود که نه پولتان را پس می‌دهیم و نه خانه‌ای برای محل زندگی‌تان وجود دارد.

اکنون پس از گذشت ۱۰ سال از آغاز ساخت اولین مسکن مهر این اتفاق برای اعضای تعاونی مهر ۱۳ استان قزوین رخ داده است؛ در حالی که اعضای این تعاونی سال‌ها پیش مبالغ خود را پرداخت کرده‌اند اما هیئت مدیره سابق و در رأس آن مدیرعامل قبلی با انتقال سرمایه‌های مردم و مستأجرینی که به امید رهایی از بند اجاره نشینی تمام سرمایه خود را به این تعاونی سپردند، تحت عنوان سرمایه‌گذاری‌های شخصی در مناطق دیگر کشور باعث تضییع حقوق عامه مردم مستضعف گشته است تا جایی که پس از شکایت اعضای تعاونی از وی و پیچیده شدن فرآیند دادرسی پرونده هنوز به نتیجه نرسیده است.

در بین همه این اتفاقات ۲۷۰ خانواده مجبور به زندگی در واحدهای نیمه ساخته و ۲۴ خانواده سرگردان هستند اعضای این تعاونی متفق‌القول با ایجاد این پویش رسانه‌ای تقاضای رسیدگی به این امر و تعیین تکلیف خود از سوی قوه قضاییه و نمایندگان مجلس را دارند.

انتهای پیام/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا