اصفهان

دردسرهای باران در نصف جهان/ تلاش نیروهای خدماتی برای رفع آبگرفتگی از معابر شهر اصفهان

به گزارش یولن از اصفهان، بارش رحمت الهی از روز گذشته در اصفهان آغاز شد و پس از مدت‌ها حال و هوای شهر اصفهان تغییر کرد. اما در پی بارش چند ساعت گذشته برخی از معابر شهری دچار آبگرفتگی مقطعی شدند و تلاش بی‌وقفه نیروهای خدماتی و امدادی برای رفع آبگرفتگی از معابر ادامه دارد.

 

 

مهدی بقایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: با توجه به اعلام قبلی سازمان هواشناسی مبنی بر وقوع بارش‌‌های جوی در روزهای پایانی هفته جاری، پیش‌بینی‌های لازم انجام گرفته و کلیه‌ی اکیپ‌های حوزه خدمات شهری برای رفع مشکل آب گرفتگی در شهر اصفهان مستقر شده‌اند. 

معاونت خدمات شهری شهرداری اصفهان ادامه داد: وضعیت عبور و مرور در معابر اصلی شهر و هدایت آب‌های سطحی، هم از طریق مرکز کنترل ترافیک شهرداری اصفهان و هم از طریق گزارش‌های عینی اکیپ‌های مستقر در مناطق مختلف شهر، مستمرا رصد شده و آب‌گرفتگی‌های پیش آمده، به سرعت مرتفع می‌شود. 

وی یادآور شد: با اقدامات انجام گرفته، وضعیت رینگ‌های ترافیکی در شرایط مطلوبی به سر می‌برد و آب‌گرفتگی‌های موردی در مناطق ۱۵ گانه شهر نیز به سرعت درحال رفع شدن است. 

بقایی با اشاره به وقوع حدود ۷۰۰ مورد آب‌گرفتگی منازل در شهر اصفهان، خبر داد:  ۱۰۰ اکیپ ایمنی و آتش‌نشانی از ابتدای بارش‌ها در مناطق مختلف شهر مستقر شده و درحال رسیدگی به درخواست‌های ساکنان این منازل هستند. 

معاونت خدمات شهری شهرداری اصفهان با بیان اینکه مشکل آب‌گرفتگی معابر یکی از چالش‌های تکراری در سالیان گذشته اصفهان بوده و برای رفع آن، به بررسی نقاط مستعد این مشکل و اصلاح زیرساخت‌ها نیاز داریم، خاطرنشان کرد: درصورت مواجهه با موارد مرتبط با آب‌گرفتگی معابر، موضوع را به سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ اطلاع دهند تا مورد پیگیری قرار گیرد.

انتهای پیام/۶۳‍۱۲۵/ج/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا