سلامت

وزیر بهداشت: طرح دارویار دستاورد دولت سیزدهم در حمایت از تولید داخلی است

وزیر بهداشت: طرح دارویار دستاورد دولت سیزدهم در حمایت از تولید داخلی است

به گزارش خبرنگار یولن، بهرام عین اللهی روز پنجشنبه به عنوان نماینده دولت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در حاشیه آیین استقبال در بدو ورود به شهر سمنان برای افتتاح طرح‌ها به مناسبت هفته دولت در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت:  طرح دارویار به نفع مردم است و مردم افزایش قیمتی در زمینه دارو پرواخت نمی‌کنند و از طریق بیمه پرداخت می‌شود.
وی ادامه داد: افراد در تهیه دارو بهای دارو را به نرخ قیمت سال گذشته و حتی پایین‌تر پرداخت خواهند کرد.
وی بیان کرد: خدمتگزاری دولت سیزدهم برای مردم درست در سال گذشته در همین بازه زمانی درگیر اوج کرونا بود و طی مدت گفته شده روزانه ۵۰ هزار مبتلا به کرونا و نزدیک به ۷۰۰ مرگ و میر ثبت می‌شد.
عین‌اللهی با اشاره به فرموده و تاکید رهبر معظم انقلاب در کنترل شیوع کرونا، افزود: کنترل کرونا با اهتمام ویژه محقق شد و شرایط بهبود یافت.
وی یادآور شد: کرونا اکنون طی سه هفته گذشته در وضعیت ثابت قرار دارد و روند آن افزایشی نیست و روبه کاهش نیز گزارش می‌شود.
عین‌اللهی بیان کرد: پیک کرونا دارای سه موج ابتلا، بستری و مرگ و میر است و اکنون ۲ موج طی شده و کشور در زمان حاضر در موج مرگ و میر قرار دارد که طبق گزارش‌ها وضعیت روبه بهبود است.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به بازگشایی مدارس تاکید می‌شود والدین نسبت به تزریق واکسن فرزندان خود اهتمام ویژه داشته باشند.
وی تاکید کرد: تمام افرادی که ۶ ماه از تاریخ تزریق آخرین دز واکسن کرونایشان می‌گذرد به ویژه بیماران خاص نسبت به تزریق دز یادآور اهتمام ویژه داشته باشند.
تامین ۵۷ دستگاه آمبولانس و ۲۰ آمبولانس اتوبوسی
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: ۵۷ آمبولانس از شرکت ایران خودرو دیزل و ۲۰ اتوبوس آمبولانس تحویل گرفته شده و آماده برای ارائه خدمات به زائران حسینی در اربعین است و سپس این آمبولانس‌ها در کشور توزیع می‌شود.

براساس گزارش‌ها دیدار با خانواده شهیددفاع مقدس، افتتاح طرح‌های عمرانی در بخش‌های مختلف مانند آموزشی ، راه و اقتصادی در زمینه دانش‌بنیان‌ها از جمله برنامه‌های وزیر بهداشت به عنوان نماینده دولت سیزدهم در دومین روز از هفته دولت در سمنان است.
به گزارش یولن، به مناسبت شهادت دو یار دیرین امام (ره) و انقلاب و دو اسوه علم و تقوا در هشتم شهریور سال ۱۳۶۰، شهید محمد علی رجایی، رئیس جمهور و شهید محمد جواد باهنر، نخست وزیر که نمونه ای از دولتمردان مردمی بودند و نیز به منظور آشنایی مردم با فعالیت ها و بیان اهداف و برنامه های آینده دولت، هفته ای به نام هفته دولت نامگذاری شده است که از دوم تا هشتم شهریور است.

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا