بین الملل

وقتی نخست‌وزیر رژیم آپارتاید صهیونیستی از مردم ایران دم می‌زند!

وقتی نخست‌وزیر رژیم آپارتاید صهیونیستی از مردم ایران دم می‌زند!

به گزارش گروه بین‌الملل یولن، در حالی که خطر فروپاشی کابینه ائتلافی نفتالی بنت نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی باعث استعفای مشاوران نزدیک او شده است، بنت در جلسه کابینه علیه ایران لفاظی کرد.

منابع رسانه‌ای رژیم صهیونیستی از قبیل وبگاه «عاروتص شوع» گزارش دادند، نفتالی بنت نخست‌وزیر این رژیم در جلسه روز یکشنبه (امروز) کابینه این رژیم «به نقش احتمالی اسرائیل در ترور یک افسر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد».

به گزارش این رسانه رژیم صهیونیستی، اظهارات نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی اشاره به ترور شهید «حسن صیادخدایی» بود؛ تروری که پیشتر نیویورک تایمز خبر داده بود، تل‌آویو در صحبت با واشنگتن به نقش داشتن در آن اذعان کرده بود (جزئیات بیشتر).

نفتالی بنت در حالی که با از دست دادن اکثریت کرسی‌های پارلمان رژیم صهیونیستی (کنست) با خطر فروپاشی کابینه و برگزاری انتخابات مواجه است، در اظهارات امروز خود علیه ایران لفاظی کرد.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با وجود آنکه دست داشتن این رژیم در انواع توطئه‌ها علیه مردم ایران از قبیل ترور دانشمندان بر کسی پوشیده نیست و سازمان‌های حقوق بشری به دلیل اشغالگری بیش از هفت دهه‌ای اراضی و نقض روزانه حقوق فلسطینیان این رژیم صهیونیستی را «آپاتاید» خوانده‌اند، در سخنانش سعی کرده خودش را طرفدار و خیرخواه مردم ایران نشان دهد.

نفتالی بنت با اشاره به حادثه دردناک ریزش ساختمان متروپل در شهر آبادان شروع به تهمت‌پراکنی کرد و مدعی شد: «هفته گذشته بار دیگر شاهد بودیم که رژیم تهران به جای بهبود زندگی مردم ایران، استبداد، ترور و دروغ را انتخاب می‌کند. هفته گذشته توده‌های مردم ایران برای تظاهرات علیه رژیم به خیابان‌های آبادان و دیگر نقاط ایران رفتند. … ایران روی ترور سرمایه‌گذاری می‌کند مانند پایگاه زیرزمینی پهپادهایی که اخیرا به نمایش گذاشتند».

نخست‌وزیر تنها دارنده سلاح اتمی در منطقه غرب آسیا که طی دهه‌های اخیر هیچ گاه اجازه بازرسی بازرسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی از برنامه اتمی نظامی خود را نداده، در سخنان روز یکشنبه خود در کابینه، مدعی شد: «ایران همچنین روی دروغ‌هایی مانند گمراه کردن عامدانه آژانس بین‌المللی انرژی اتمی سرمایه گذاری کرده است تا از بازدیدهای آژانس طفره برود. رژیم ایران بر پایه استبداد، ترور و دروغ بنا شده است».

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی که همین امروز نیروهای آن مشغول سرکوب فلسطینی‌ها در قدس شریف هستند همچنین اظهاراتی مضحک مدعی شد: «جهان باید در کنار مردم ایران و در برابر این رژیم سفاک بایستد.»

کابینه رژیم صهیونیستی که در آستانه فروپاشی است برای بقا دست و پا می‌زند اما رئیس این کابینه در هیچ شرایطی از لفاظی علیه ایران دست بر نمی‌دارد.

انتهای پیام/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا