همدان

پاس بازنده سربلند در هفته نخست / ارائه یک بازی هجومی زیر فشار مشکلات گذشته

به گزارش خبرگزاری یولن از همدان، تیم پاس همدان برای ششمین سال متوالی، استارت آماده‌سازی خود را برای حضور در لیگ دسته اول زد اما متأسفانه عدم حمایت مسئولان استان باعث شد این تیم تنها در سه هفته خود را جمع و جور کرده و راهی مسابقات شود.

در حالی که تمام تیم‌های لیگ دسته دوم دوران بدنسازی خود را گذرانده و با انجام دیدارهای دوستانه آماده مسابقات بودند، پاسی‌ها تازه در به در به دنبال سرمربی بودند.

در نهایت در فاصله ۲۰ روزه تا شروع مسابقات، قرعه سرمربی‎گری تیم به نام سیامک فراهانی خورده شد و از همان روز نخست خرید بازیکن در دستور کار قرار گرفت و این تیم بدون انجام بازی‌های دوستان سطح بالا و یک دوره بدنسازی مفید، از روز گذشت وارد مسابقات شد.

بدهی‎ گذشته کمر تیم را خُرد کرده است

پاسی‎ها در حالی در شهر اصفهان اردو زده بودند که به دلیل بدهی‎های گذشته تیم، در چند ساعت به بازی مانده نمی‎دانستند که راهی ورزشگاه شوند یا نه!

طبق دستورالعمل سازمان لیگ، تیم‌های بدهکار باید نسبت به تسویه بدهی خود اقدام کنند و در غیر اینصورت مجوز بازی را دریافت نخواهند کرد و تیم همیشه بدهکار پاس نیز از این قاعده مستثنی نیست.

محمد حسامی، سرپرست تیم و مدیر رسانه‌ای باشگاه تا چند ساعت به بازی در سازمان لیگ، پیگیر اخذ مجوز بازی و دریافت کارت بازیکنان بود که در نهایت با وساطت عباس صوفی رئیس هیأت فوتبال استان، به صورت مشروط به پاس اجازه داده شد که تنها با حضور ۱۶ بازیکن خود در هفته نخست برابر ون پارس به میدان برود.

سبزپوشان همدانی که در هفته نخست به دلیل دیر رسیدن البسه و کیت خود، مجبور با استفاده از لباس تمرینی زرد رنگ شده بودند، با نمایشی بسیار دلچسب و سراسر هجومی، به میهمانی تیم ون‎پارس اصفهان رفتند.

بازی تیم تازه شکل گرفته پاس در هفته نخست لیگ دسته دوم به قدری زیبا و دلچسب بود که چهار موقعیت تک به تک توسط مهاجمان این تیم از دست رفت تا آه از نهاد سیامک فراهانی بلند شود.

پاسی‎ها در حالی که در حمله به سر می‎بردند، در یک ضد حمله دروازه خود را باز شده دیدند و عرفان زرینی بازیکن همدانی تیم ون پارس اصفهان در دقیقه ۷۵ برخلاف جریان بازی دروازه تیم شهرش را باز کرد.

جدا از نتیجه بازی و شکست تیم پاس، ارائه بازی زیبا و هجومی توسط شاگردان فراهانی می‎تواند این امید را بدهد که در این فصل می‎شود روی تیم پاس حساب ویژه‌ای باز کرد.

ارائه فوتبال روبه جلو، بازی هجومی، پرس از جلو، دفاع تیمی خوب، گردش توپ،  پایه‌ریزی و طراحی حملات با پاس‌های متوالی در طول و عرض زمین و… را می‏‌توان از نکات بسیار خوب تیم پاس عنوان کرد.

تنها مشکل پیش روی تیم پاس در این فصل از لیگ دسته دوم قطعاً مشکلات مالی گذشته است و اگر در بین مسئولان استان همتی ایجاد شود و پرداخت این بدهی چندمیلیاردی صورت گیرد، قطعاً شاهد موفقیت و حتی صعود تیم محبوب پاس خواهیم بود.

انتهای پیام/۸۹۰۴۲/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا