سمنان

پرداخت ۱۴.۴ درصد تسهیلات رونق تولید کشور در سمنان

پرداخت ۱۴.۴ درصد تسهیلات رونق تولید کشور در سمنان

به گزارش یولن از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان امشب در نشست با رئیس اتحادیه اتاق اصناف استان سمنان و بالغ‌بر ۱۰۰ نفر از رؤسای اتاق اصناف شهرستان‌ها و مناطق استان اظهار کرد: به‌عنوان خادم مردم، از بازاریان بزرگوار برای همراهی با طرح اصلاح یارانه‌ها تقدیر و تشکر دارم.

وی ادامه داد: اجرای موفقیت‌آمیز طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها، به‌واسطه تأکید مقام معظم رهبری بر حمایت از سیاست‌های اقتصادی دولت، صحبت‌های صادقانه ریاست جمهور با مردم و همراهی مطلوب مردم و بازاریان است.

استاندار سمنان عنوان کرد: بازاریان و اصناف در طول تاریخ این مرز و بوم و در برهه‌های مختلف و حساس ازجمله قبل از انقلاب، پیروزی انقلاب، هشت سال دوران دفاع مقدس، حوزه‌های مشارکت سیاسی و تحقق شعار سال و همچنین در همه زمینه‌های اقتصادی، اجتماعی، خیرخواهانه و کمک به مردم، اربعین و سایر موارد، پیشگام و پیشرو بودند.

هاشمی بیان کرد: اصناف و بازاریان طی ۲ سال گذشته و همه‌گیری ویروس کرونا، به معنای واقعی آسیب دیدند؛ اما صبوری به خرج دادند و به‌طور مجدد امروز شاهد همراهی این قشر از جامعه با طرح اقتصادی دولت هستیم که امری بسیار ارزشمند است.

وی گفت: امروز شاهدیم با همراهی مردم، کسبه، اصناف و بازاریان، هیچ‌گونه تنش اجتماعی در راستای مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها در استان سمنان وجود نداشته و کوچک‌ترین دغدغه‌ای برای تأمین کالاهای اساسی و سایر اقلام در استان به وجود نیامد که به همین واسطه از شما بازاریان تقدیر و تشکر دارم.

استاندار سمنان تأکید کرد: ما امروز در کنار بازاریان و اصناف حامی آن‌ها خواهیم بود و در کنار هم برای اعتلای کشور و توسعه زیرساخت‌های اقتصادی، تحقق سیاست‌های دولت مردمی و جلب رضایت مردم و خداوند متعال گام برمی‌داریم.

هاشمی اضافه کرد: دغدغه‌ها و مطالبات کسبه، اصناف و بازاریان سراسر استان سمنان بررسی و با حضور تمام مدیران کل مرتبط استان به‌طور مستمر و شهرستانی پیگیری و رسیدگی خواهد شد.

وی اضافه کرد: بحث تخصصی کردن نظارت‌ها و بازدیدها از اصناف و بازار در راستای افزایش بهره‌وری و بهینه‌سازی امور باید در دستور کار قرار داشته باشد.

استاندار سمنان تصریح کرد: سفر پر خیر و برکت ریاست جمهوری به استان، تخصیص اعتبارات سفر، راه‌اندازی ۳۵ واحد تولیدی راکد، موفقیت در اجرای مطلوب طرح نهضت ملی مسکن، توجه به امر انتصابات با استفاده از ظرفیت نیروهای بومی و جوان استان، پرداخت ۱۴.۴ درصد تسهیلات رونق تولید کل کشور در استان و سایر موارد از این دست نمونه‌ای از اقدامات و موفقیت مطلوب انجام گرفته در استان تاکنون است.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/م


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا