بین الملل

حزب الله: توانمندی‌های ما، اسرائیل را مات و مبهوت خواهد کرد

حزب الله: توانمندی‌های ما، اسرائیل را مات و مبهوت خواهد کرد

به گزارش گروه بین الملل یولن، هاشم صفی الدین رئیس شورای اجرایی حزب الله تاکید کرد که این جنبش قدرتمند است و در هر جنگی به پیروزی خواهد رسید.

شبکه خبری المنار به نقل از صفی الدین گزارش داد، آینده متعلق به مقاومت و معادله‌ای است که «حسان اللقیس» از فرماندهان شهید حزب الله و پهپاد «حسان» تثبیت کرد؛ پهپادی که روز گذشته در عمق فلسطین اشغالی نفوذ کرد و موفق شد سالم به آشیانه خود بازگردد.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی در برابر توانمندیهای حزب الله مات‌ومبهوت باقی خواهد ماند، گفت: «اگر آمریکایی‌ها با فشار و مالی و محاصره مالی و اقتصادی لبنان قصد داشتند که دشمن اسرائیلی آسوده خاطر باشد و از نگرانیهای آن بکاهند، پهپاد ما روز گذشته اسرائیلی‌ها را بیشتر مضطرب کرد».

این مسئول حزب الله ادامه داد: «دوستان آمریکا رؤیای پستهای مهم را در سر دارند. من به همه شما  که در خیمه آمریکاییها پناه گرفته‌ید، می‌گویم روزی می رسد که خواهید دید همه پولهایتان بر باد رفته است. هر کس حزب الله را به چالش بکشد، شکسته خواهد شد و شکست خواهد خورد».

صفی الدین خاطر نشان کرد، آمریکا و سفارت این کشور و متحدانش برای تخریب پول خرج می کند تا از طریق انجمن‌هایی در لبنان تا چهره حزب الله را مخدوش کند، ولی «من به شما می‌گویم که ما طی چهار سال گذشته، برای طرح نوسازی منازل در البقاع و جنوب، شش میلیون دلار هزینه کردیم».

وی با بیان اینکه حزب الله و طرفداران آن و پایگاهش، مستحکم و غیر قابل تزلزل هستند، تصریح کرد، برای اینکه مقاومت در مقابله و پیشرفت الگو بماند، باید مراقب سلاح، توسعه، نوع، تجهیز، آماده سازی و آموزش مسائل مربوط به امور نظامی باشد.

این مسئول حزب الله در پایان تأکید کرد، مقاومت در لبنان، یک الگوست و شاخصه‌هایی دارد. این الگو نیز معادلات جدیدی ترسیم می‌کند و در معرض شدیدترین حملات استکبار جهانی قرار دارد.

  انتهای پیام/.


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا