کردستان

کوتاه از ورزش کردستان/کسب رتبه اول کردستان در مسابقات کشتی فرنگی

کوتاه از ورزش کردستان/کسب رتبه اول کردستان در مسابقات کشتی فرنگی

به گزارش خبرگزاری یولن از سنندج، رقابت‌های لیگ منطقه‌ای و چندجانبه کشتی آزاد و فرنگی نوجوانان با حضور ۲۲۰ کشتی‌گیر از ۶ استان همدان، لرستان، کرمانشاه، ایلام، مرکزی و کردستان پس از ۲ روز در سنندج پایان یافت.

در رقابت‌های لیگ منطقه‌ای رشته کشتی فرنگی، استان‌های ایلام، لرستان و کردستان سکوهای اول تا سوم را به‌ خود اختصاص دادند و در رشته کشتی آزاد، کرمانشاه در جایگاه نخست ایستاد، لرستان دوم شد و همدان عنوان سوم را کسب کرد.

در رقابت‌های چندجانبه رشته کشتی فرنگی، کردستان سکوی نخست را تصاحب کرد، کرمانشاه جایگاه دوم را به‌دست آورد و لرستان سوم شد و در رشته کشتی آزاد، استان‌های لرستان، همدان و کردستان به ‌ترتیب عناوین اول تا سوم را از آن خود کردند.

دعوت فوتبالیست ناشنوای کردستانی به اردوی ملی پوشان بزرگسال کشور

دومین مرحله از اردوی تیم ملی فوتبال ناشنوایان کشور جهت کسب آمادگی حضور در المپیک ۲۰۲۱ برزیل به میزبانی خوزستان برگزار می شود و ۲۸ فوتبالیست ناشنوای دعوت شده به اولین مرحله اردوی تیم ملی از روز یکم بهمن ماه تمرینات آمادگی خود را زیر نظر قادر تیموری سرمربی این تیم آغاز می‌کنند.

میلاد محمدی فوتبالیست ناشنوای کردستانی نیز با دعوت سرمربی تیم ملی به این مرحله از اردوی آمادگی ملی پوشان کشور دعوت شده است.

بیست و چهارمین دوره المپیک تابستانی ناشنوایان جهان ۲۰۲۱ اردیبهشت ماه سال آینده به میزبانی برزیل برگزار می‌شود.

حدود ۶۴ هزار ورزشکار سازمان یافته کردستانی در رشته‌های مختلف ورزشی مشغول به فعالیت هستند.

رقابت‌های مچ‌‌اندازی قهرمانی انتخابی استان برگزار شد

رقابت‌های مچ‌ اندازی قهرمانی انتخابی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان، پیشکسوتان و معلولین استان با شرکت ۱۲۰ ورزشکار از شهرستان‌های تابعه در سالن ورزشی بعثت سنندج برگزار شد.

در پایان این مسابقات در رده سنی نوجوانان، شهرستان‌های سنندج، قروه و سقز عناوین اول تا سوم را کسب کردند، در رده سنی جوانان، دهگلان در جایگاه نخست ایستاد، سنندج دوم شد و قروه مقام سوم را به ‌دست آورد.

رده سنی بزرگسالان، شهرستان سنندج بر سکوی اول تکیه زد، سقز مقام دوم را از آن خود کرد و بیجار جایگاه سوم را کسب کرد.

در بخش پیشکسوتان، سنندج و قروه عناوین اول و دوم را به‌ دست آوردند و ورزشکاران شهرستان‌های سنندج و قروه نیز به ترتیب مقام‌های اول و دوم بخش معلولان را به خود اختصاص دادند.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۱


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا