سلامت

کارخانه داروسازی امید فارمد پارسیان اردبیل به چرخه تولید بازگشت

کارخانه داروسازی امید فارمد پارسیان اردبیل به چرخه تولید بازگشت

به گزارش روز دوشنبه یولن سیدحامد عاملی در جریان بازدید از کارخانه امید فارمد پارسیان در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: کارخانه داروسازی امید فارمد پارسیان پس از وقفه و مشکلات چند ماهه اخیر، به چرخه تولید بازگشت و ۷۰ نفر از کارگران مجددا مشغول به‌کار شدند.

وی با بیان اینکه با عوامل این وقفه و موانع و مشکلات چند ماهه کارخانه داروسازی امید فارمد پارسیان برخورد قاطع شد، گفت: امیدواریم با اقدامات در حال انجام، ظرف هفته‌های آینده تعداد کارگران شاغل در این مجموعه ۲ برابر شده و تا پایان سال نیز به ۵۰۰ نفر برسد.

استاندار اردبیل تصریح کرد: بنا به گفته سرمایه‌گذاران کارخانه داروسازی امید فارمد پارسیان، با طرح توسعه‌ای که در این کارخانه در حال اجرا است، تعداد شاغلان تا پایان سال آینده به بیش از ۱۰۰۰ نفر خواهد رسید.

به گزارش یولن احیای واحدهای راکد از اولویتهای دولت سیزدهم از زمان روی کار آمدن بوده است به طوری که به گفته علی رسولیان معاون وزیر صنعت معدن و تجارت بیش از ۴۵۰ واحد تولیدی در کشور طی این مدت احیا شده است.

در همین زمینه در استان اردبیل هم با اقدامات کارشناسی واحدهای تولیدی متعددی احیا شده است که از مهمترین این واحدها می‌توان به کارخانه سبلان پارچه بعنوان بزرگترین واحد نساجی شمال غرب کشور اشاره کرد. 

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا