سمنان

بیش از ۷۳ دستگاه اجرایی سمنان به مولد برق اضطراری مجهز شدند

بیش از ۷۳ دستگاه اجرایی سمنان به مولد برق اضطراری مجهز شدند

به گزارش یولن از سمنان، ایرج کارخایی مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان صبح امروز در حاشیه بازدید از طرح ارزیابی آماده به کاری مولدهای برق اضطراری دستگاه‌های اجرایی استان سمنان اظهار کرد: یکی از برنامه‌های پدافند غیرعامل، ایجاد مولدهای برق اضطراری برای شرایط بحران است.

وی افزود: یکی از برنامه‌هایی که دستگاه‌های اجرایی باید به‌عنوان یک اولویت و محور در دستور کار قرار دهند، استقرار مولد برق اضطراری است.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان ادامه داد: بنا به هر دلیلی که برق دستگاه‌های اجرایی قطع شد، باید مولد اضطراری جایگزین برق سراسری شود تا استمرار خدمات‌رسانی در هر شرایطی دچار وقفه نشود.

کارخایی با اشاره به اینکه اکثریت دستگاه‌ها، سازمان‌ها و ارگان‌ها، این اصل پدافند غیرعامل را مورد توجه قرار داده‌اند، گفت: بیش از ۷۳ دستگاه اجرایی استان سمنان تاکنون مجهز به ۱۹۵ دیزل شده و در مواقع ضروری از آن استفاده می‌کنند.

وی تصریح کرد: کارشناسان شرکت توزیع برق استان سمنان به ادارات مراجعه کرده و مولدهای برق موجود را برای آماده به کاری تست می‌کنند تا در زمان قطعی ناخواسته برق، جایگزین برق سراسری شوند.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان خاطرنشان کرد: مکاتبات و دستورالعمل‌های لازم در این زمینه به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شده تا به‌عنوان یک اولویت در برنامه‌های سال ۱۴۰۱ قرار گرفته و نسبت به استقرار مولد برق اضطراری اقدام کنند تا استمرار خدمات‌دهی را در شرایط بحران داشته باشند.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا