کرمان

فروزان: کمر گل گهر را شکستند/لیاقت ما سه امتیاز بازی با پرسپولیس بود

فروزان: کمر گل گهر را شکستند/لیاقت ما سه امتیاز بازی با پرسپولیس بود

به گزارش یولن از کرمان، محسن فروزان پس از دیدار گل گهر و پرسپولیس اظهار داشت: کمر تیم ما را شکاندند. ۷امتیاز از تیم ما کم کردند، اینجا هم پنالتی ما را نگرفتند. حریف با دست به ما گل زد. مردم سیرجان و تیم ما چه گناهی دارند؟ هر تیم دیگری جای ما بود به ته جدول می رفت. 

وی افزود: چقدر تیم ما را تضعیف می‌کنند؟ امروز هم باید این بازی را صددرصد می‌بردیم. همه فرصت هایمان را هم خراب کردند. سه امتیاز در بازی های بزرگ روی همین جزییات به دست می آید. پنالتی ما را می‌گرفت این بازی را برده بودیم. گلشان را هم که با دست زدند. شیرازه تیم ما پاشیده شد. به داور گفتم. قسم هم خوردم قبول نکرد. واقعا نمی دانیم باید چکار کنیم.

دروازه بان گل گهر در مورد اینکه یحیی گل محمدی اعلام کرد گل پرسپولیس سالم بوده، گفت: معلوم است. سرمربی حریف این را می گوید. ۱۰نفر گفتیم با دست زد. حق ما برد بود. به همه مجموعه تیم‌مان خسته نباشید می گویم. واقعا امروز لیاقت ما سه امتیاز بود اما متاسفانه داور آن را از ما گرفت. هروقت هم در مورد داوری صحبت می کنیم، بازیکن و مربی همه را محروم می کنند.

فروزان تصریح کرد: تا کی؟۱۶تیم لیگ برتری می گویند داوری مشکل دارد. خواهشا داوران مراعات تیم های شهرستانی را کنند. به خدا این مردم سیرجان گناه دارند. همه بلاها را امسال سرشان آوردید.

وی در مورد برخورد گرم با رامین رضاییان اظهار داشت: او رفیق صمیمی من است. از زمان تیم ملی با هم دوست هستیم. بازیکن خیلی با کیفیتی است. می توانست خیلی بیشتر از این پیشرفت کند. حالا کری هایی خوانده می شود که اصلا مهم نیست. جذابیت فوتبال به همین کری ها است.

انتهای پیام/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا