فرهنگ و هنر

کتاب «می‌خواهم شبیه تو باشم» خاطرات شهید کولیوند رونمایی شد

کتاب «می‌خواهم شبیه تو باشم» خاطرات شهید کولیوند رونمایی شد

به گزارش خبرنگار کتاب و ادبیات یولن، در آستانه ولادت با سعادت امام رئوف، حضرت علی بن موسی الرضا علیه‌السلام کتاب «می‌خواهم شبیه تو باشم» خاطرات شهید محمدحسن کولیوند، نوشته مهسا حسنی رونمایی شد.

این کتاب جلد اول از مجموعه خاطرات شهید کولیوند، جانشین گردان حضرت علی اکبر(ع) از لشکر ۱۰ سیدالشهدا(ع) است که پس از سال‌ها تحقیق، پژوهش و مصاحبه توسط انتشارات دهم، زیر نظر لشکر ۱۰ سیدالشهدا(ع) به چاپ رسیده است.

طراحی روی جلد این کتاب را علیرضا ذاکری، بر اساس روحیات شهید و مفهوم شهادت طراحی و تصویرسازی کرده است.

کتاب «می‌خواهم شبیه تو باشم» خاطرات شهید کولیوند رونمایی شد
جلد کتاب را علیرضا ذاکری طراحی کرده است

مراسم رونمایی از این کتاب با حضور سردار ادیبی، دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور، سردار تقی‌زاده، رئیس بنیاد تعاون بسیج کشور و فرمانده گروهان حضرت علی اکبر(ع)، و جمعی از فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مسؤولان بنیاد شهید استان البرز، شهرداری و اعضای شورای شهر محمدشهر، امام جمعه محمدشهر، خانواده شهید کولیوند و جمعی از علاقه‌مندان در مجتمع تفریحی دشت بهشت واقع در محمدشهرِ کرج برگزار شد.

جلد اول این کتاب با ۴۸۰ صفحه در قطع رقعی تا زمان مجروحیت و قطع نخاع شدن این شهید بزرگوار را روایت می‌کند و جلد دوم آن دربرگیرنده خاطرات دوران جانبازی او خواهد بود.

محمدحسن کولیوند، جانباز ۷۰ درصد و سومین شهید خانواده پس از ۲۹ سال تحمل رنج و سختی در ۱۴ دی ماه ۱۳۹۳ به دوستان شهیدش پیوست.

انتهای پیام/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا