فرهنگ و هنر

کتاب «نقش روابط عمومی سایبر در توسعه گردشگری» منتشر شد

کتاب «نقش روابط عمومی سایبر در توسعه گردشگری» منتشر شد

به گزارش یولن، کتاب «نقش روابط عمومی سایبر در توسعه گردشگری مناطق آزاد کشور» مبتنی بر دیدگاهی متفاوت از نقش و عملکرد رسانه‌ها در حوزه گردشگری به قلم محمد جواد یافتیان و محبوبه مرادی از سوی «انتشارات بانژ» منتشر و به بازار عرضه شد.

در این کتاب آمده گردشگری نه‌تنها به‌مثابه ابزاری بالقوه برای حل برخی مشکلات در زمینه‌های اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی مطرح است، بلکه همچنین به‌عنوان یکی از عناصر جدایی‌ناپذیر راهبرد توسعه جوامع نیز شناخته می‌شود.

نگارندگان کتاب یاد شده عنوان می‌کنند در کنار این مزایا، هم‌زمان با گسترش فناوری‌های نوین ارتباطی در پایان قرن بیستم، شرایط تازه‌ای برای تسهیل در دسترسی به اخبار و اطلاعات فراهم شد، از این رو با توجه به وسعت سرزمینی و تنوع اقلیمی مناطق آزاد هفت‌گانه ایران عزیزمان، می‌توان با استفاده بهینه از ابزارهای فناوری‌های ارتباطی به فعالیت در فضای سایبر در راستای گسترش حوزه نفوذ و جذب گردشگر پرداخت.

کتاب «نقش روابط عمومی سایبر در توسعه گردشگری» منتشر شد

کتاب «نقش روابط عمومی سایبر در توسعه گردشگری مناطق آزاد کشور» در چهار فصل به حوزه‌های روابط عمومی سایبر، گردشگری و مناطق آزاد و تکنیک‌های اطلاع رسانی و نهایتاً به ارائه راهکار برای مخاطبان تخصصی این حوزه می‌پردازد.

انتهای پیام/


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا