بین الملل

کنایه انصارالله به متکدیان امنیت از رژیم صهیونیستی

کنایه انصارالله به متکدیان امنیت از رژیم صهیونیستی

به گزارش گروه بین الملل یولن، «محمد عبدالسلام» سخنگوی جنبش انصارالله و رئیس هیأت مذاکره‌کننده دولت صنعاء سازشکاران با رژیم صهیونیستی را که با هدف کسب امنیت، دست به دامان این رژیم شده‌اند، به سخره گرفت.

شبکه خبری المسیره به نقل از عبدالسلام گزارش داد، پس از مشخص شدن ضعف گنبد آهنین رژیم صهیونیستی در برابر یک پهپاد [متعلق به حزب الله لبنان]، کسانی که بر روی توانمندیهای دفاعی رژیم صهیونیستی حساب باز کرده بودند، باید در محاسبات خود بازبینی کنند.

وی با بیان اینکه، طرفی که نتواند از خودش حفاظت کند، در حمایت از دیگران، ناتوانتر خواهد بود، خطاب به سازشکاران به ویژه امارات تأکید کرد: «فقط خروج از یمن، امنیتی را به شما بازخواهد گرداند که آن را از دیگران می‌خواهید».

حزب‌الله لبنان، شامگاه روز گذشته با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: «مقاومت اسلامی امروز، جمعه، در تاریخ ۲۰۲۲/۰۲/۱۸ پهپاد “حسان” را به داخل خاک فلسطین اشغالی فرستاد. پهپاد حسان در منطقه هدف به مدت ۴۰ دقیقه در قالب یک مأ‌موریت جمع‌آوری اطلاعات گشت‌زنی کرد».

در ادامه این بیانیه آمده است: «مأموریت شناسایی تا طول ۷۰ کیلومتر از شمال فلسطین اشغالی امتداد یافت. به‌رغم تمام تلاش‌های پی‌در‌پی و متعدد دشمن برای سرنگونی، پهپاد حسان به‌سلامت از اراضی اشغالی بازگشت».

حزب‌الله افزود: پهپاد مأموریت موردنظر را با موفقیت و بدون آنکه اقدامات دشمن بر آن اثر بگذارد، انجام داد. رسانه‌های عبری‌زبان، نیز بعدازظهر جمعه خبر داده بودند که آژیرهای خطر در «جلیل علیا» (شمال فلسطین اشغالی) و جولان اشغالی دو بار به صدا درآمده‌ بودند.

ارتش رژیم صهیونیستی رسما گزارش‌ منابع خبری را تأیید کرد و خبر داد که یک پهپاد وارد حریم فلسطین اشغالی شده و همزمان گنبد آهنین نیز فعال شده است. ساعاتی بعد، ارتش این رژیم در بیانیه دوم خود رسما به شکستش اذعان کرد و گفت که به‌رغم استفاده از تمام ابزارهای رهگیری (اشاره به جنگنده، بالگرد و گنبد آهنین) نتوانسته پهپاد را رهگیری کند و این پرنده بدون‌سرنشین به‌سلامت به آشیانه خود در لبنان بازگشته است.

  انتهای پیام/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا