خراسان جنوبی

اخبار ورزشی | مسابقات فوتبال نونهالان زیر ۱۵ سال بیرجند آغاز شد

به گزارش خبرگزاری یولن از بیرجند، مسابقات والیبال آزاد شهرستان سرایان به میزبانی شهر سه‌قلعه و در محل سالن جهان پهلوان تختی این شهر و با حضور ۸ تیم از شهرستان‌های سرایان، فردوس و قاین برگزار شد.

 تیم‌های شرکت کننده در دو گروه چهار تیمی ساماندهی شدند که گروه الف، تیم‌های بیمه البرز سرایان، جوانان گلچین پسند فردوس، جایگاه تیغاب و پیشکسوتان سه‌قلعه و در گروه ب؛ تیم‌های دهیاری بسطاق، دهیاری تیغاب، آزاد سه‌قلعه و جوانان آیسک قرار گرفتند.

این رقابت‌ها به مدت ۸ شب به طول انجامید که هر شب دو بازی برگزار شد و سرانجام پس از انجام ۱۶ بازی این رقابت‌ها به ایستگاه پایانی خود رسید.

در دیدار نهایی بعد از یک بازی حساس و تماشایی تیم بیمه البرز سرایان با نتیجه ۳ بر ۲ حریف خود گلچین پسند فردوس را شکست داد و قهرمان این رقابت‌ها شد و تیم جوانان گلچین پسند فردوس جایگاه دوم و دهیاری بسطاق با نتیجه ۳ بر ۱ دهیاری تیغاب را از پیش رو برداشت و در جایگاه سوم ایستاد.

برگزاری رقابت‌های اسکیت قهرمانی خراسان‌جنوبی

رقابت‌های اسکیت قهرمانی استان خراسان‌جنوبی با حضور بیش از ۱۰۰ نفر شرکت کننده از شهرستان‌های استان در دو ماده تایم تریل (انفرادی) و گروهی در محل پیست آریا شهرستان بیرجند برگزار شد.

تیم اعزامی شهرستان فردوس که متشکل از ۱۲ نفر در دو بخش دختران و پسران در این رقابت‌ها شرکت کرده بود موفق به کسب یک مدال طلا، ۳ مدال نقره و ۳ مدال برنز شد.

مسابقات فوتبال نونهالان زیر ۱۵ سال شهرستان بیرجند از ۱۹ آبان‌ماه با حضور ۵ تیم آغاز می‌شود. این تیم‌ها به صورت دوره‌ای رفت و برگشت تا پایان آذر با هم رقابت خواهند کرد.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ح


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا