اخبار ورزشی

زور پرسپولیس به النصر و چمن آزادی نرسید

زور پرسپولیس به النصر و چمن آزادی نرسید

به گزارش خبرگزاری یولن، در هفته اول لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس ایران در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی میزبان النصر عربستان بود که این دیدار با پیروزی ۲ بر صفر النصر به پایان رسید. سرخپوشان به دلیل شکایت پیشین باشگاه گوای هند از حضور تماشاگرانش در این بازی محروم است.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، علی نعمتی (سروش رفیعی، دقیقه ۷۲)، مسعود ریگی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، مرتضی پورعلی گنجی، مهدی ترابی (شهاب زاهدی، دقیقه ۸ (یاسین سلمانی، دقیقه ۸۷))، میلاد سرلک، دانیال اسماعیلی‌فر، وحید امیری، سعید صادقی (سینا اسدبیگی، دقیقه ۸۷) و محمد عمری (امید عالیشاه، دقیقه ۷۲).

ترکیب النصر: نواف عقیدی، سلطان الغنام (نواف البوشیل، دقیقه ۸۵)، عبدالله العمری، آیمریک لاپورت، محمد قاسم، عبدالله الخیبری، اتاویو، مارسلو بروزوویچ (سامی الناجی، دقیقه ۸۰)، عبدالرحمان غریب، سادیو مانه (خالد الغنام، دقیقه ۸۵) و کریستیانو رونالدو (مشاری النمر، دقیقه ۱+۹۰).

نیمه نخست

دقیقه ۵: مهدی ترابی با آسیب‌دیدگی روبرو شد و گل‌محمدی ناچار شد در همان ابتدای بازی او را تعویض کند.

دقیقه ۱۰: ارسال تند و تیز بازیکن النصر به مقابل دروازه پرسپولیس با لمس ناقص مانه همراه شد که این توپ با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۲۰: ارسال مانه به داخل محوطه جریمه پرسپولیس پس از دفع ناقص مدافعان با هد غنام در موقعیتی عالی به رونالدو رسید اما ضربه سر فوق ستاره النصر درست به جایی رفت که بیرانوند قرار داشت تا دروازه‌بان پرسپولیس به راحتی توپ را مهار کند.

دقیقه ۲۳: شوت غنام در میانه راه به علی نعمتی برخورد کرد تا به گوشه دروازه پرسپولیس کمانه کند اما بیرانوند به خوبی این توپ را دفع کرد و به کرنر فرستاد.

دقیقه ۳۴: شهاب زاهدی روی پرتاب اوت وحید امیری در زاویه‌ای بسته در موقعیت تک به تک با دروازه‌بان النصر قرار گرفت اما مهاجم پرسپولیس نتوانست از این موقعیت استفاده کند و پاس کات بکش به جایی رفت که بازیکنی از پرسپولیس قرار نداشت.

دقیقه ۳۶: ارسال مانه برای رونالدو که در موقعیت آفساید قرار داشت با دخالت کنعانی‌زادگان از مقابل او دور شد اما توپ به جایی رفت که اوتاویو در موقعیت دروازه‌ خالی گل‌زنی کرد اما به خاطر قرار داشتن رونالدو در موقعیت آفساید، این گل مردود اعلام شد.

دقیقه ۴۱: مثلث بروزوویچ، مانه و رونالدو در این دقیقه النصر را تا آستانه به ثمر رساندن گل برد اما پاس مانه به مقابل دروازه پرسپولیس به رونالدو نرسید تا این موقعیت با خوش‌شانسی به نفع پرسپولیس از دست برود.

زور پرسپولیس به النصر و چمن آزادی نرسید

نیمه دوم

دقیقه ۵۲: خطای بی‌مورد میلاد سرلک روی رونالدو باعث شد که داور ازبک به او کارت زرد دوم را نشان دهد و این بازیکن را اخراج کند. البته داور در این صحنه ابتدا به خاطر نداشت که سرلک کارت زرد دارد و پس از اصرارهای اوتاویو متوجه این موضوع شد.

دقیقه ۶۰: ارسال خوب سعید صادقی به داخل محوطه جریمه النصر در موقعیتی خوب به شهاب زاهدی رسید اما ضربه سر مهاجم پرسپولیس از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۶۲ (گل اول النصر): بروزوویچ با نفوذ از جناح چپ، پاس کات بکی داد که این توپ به غریب رسید و او به سمت دروازه پرسپولیس شوت زد. با این که شوت غریب کیفیت لازم را نداشت اما پس از دفع علی نعمتی، توپ به اسماعیلی‌فرد برخورد کرد تا با بدشانسی محض دروازه بیرانوند باز شود.

دقیقه ۷۲ (گل دوم النصر): نفوذ محمد قاسم به داخل محوطه جریمه پرسپولیس با شوت سرکش او از زاویه بسته همراه شد که این ضربه به طاق دروازه بیرانوند چسبید.

۲۵۱۲۵۱

مجله خبری یولن

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا