سلامت

۴ فرد مبتلا به کرونا فوت کردند/شناسایی ۳۶۰ بیمار جدید

۴ فرد مبتلا به کرونا فوت کردند/شناسایی ۳۶۰ بیمار جدید

به گزارش یولن از وزارت بهداشت، از دیروز (یکشنبه) تا امروز (دوشنبه) ۱۶ آبان سال ۱۴۰۱ و براساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۳۶۰ بیمار جدید مبتلا به بیماری کووید ۱۹ در کشور شناسایی و  ۶۰ نفر از آنها در مراکز درمانی بستری شدند.

طبق این آمار مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۵۵۸ هزار و ۵۰۲ نفر رسیده و تاکنون ۷ میلیون ۳۳۳ هزار و ۱۳۹ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

اکنون ۹۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت هستند و تاکنون ۵۴ میلیون و ۴۲۰ هزار و ۷۸۵ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

در حوزه واکسیناسیون علیه ویروس کرونا نیز براساس آمار وزارت بهداشت، تاکنون ۶۵ میلیون و ۱۲۶ هزار و ۲۷ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۵۳۲ هزار و ۷۱۵ نفر دُز دوم و ۳۱ میلیون و ۳۴۶ هزار و ۷۴۷ نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۵۵ میلیون و ۵ هزار و ۴۸۹ دُز رسید.

اکنون یک شهرستان در وضعیت قرمز، ۱۲ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۲۱۱ شهرستان در وضعیت زرد و ۲۲۴ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

به گزارش یولن، روزهای هشتم و یازدهم آبان ماه روز بدون فوتی ناشی از ویروس کرونا در کشور ثبت شد.

ویروس کرونا از ابتدای اسفند ۱۳۹۸ در کشور شایع و واکسیناسیون سراسری نیز از ۲۱ بهمن سال ۱۳۹۹ آغاز شد.

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا