کهگیلویه و بویراحمد

برخورد با کشت کنندگان مواد مخدر در کهگیلویه با جدیت پیگیری شود

به گزارش یولن از کهگیلویه، هدایت‌الله آویزش امروز در نشست شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان خواستار جدیت و سخت‌گیری مراجع انتظامی در برخورد با کشت خشخاش شد.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه با اشاره به اینکه هر ساله در زمینه کشت مواد افیونی افرادی شناسایی می‌شوند بدون اعلام تعداد پرونده‌های تشکیل شده در زمینه تخریب ناشی از کشت در منابع طبیعی، گفت: همکاری اداره جهاد کشاورزی برای مقابله با کشت مواد افیونی ضرورت دارد.

وی اضافه کرد: کارشناسان پهنه کشاورزی اعلام کنند کسانی که وسایل کشت افیونی دارند از امکانات و خدمات کشاورزی محروم می‌شوند.

این مسؤول از پارک جنگلی و بافت تاریخی به ۲ نقطه کور در سطح شهر دهدشت نام برد و گفت: استعمال مواد، فروش و سرقت در این دو مکان به راحتی انجام می‌گیرد.

آویزش تصریح کرد: دهمین جلسه‌ای که خاموشی این مکان‌ها را به عنوان فرصتی برای امن شدن معتادان و سارقان هشدار دادم اما همچنان خاموشی محض در این اماکن برقرار است.

وی همچنین پارک دشت مازه و دره شور را از دیگر نقاط آسیب‌زا اعلام کرد و افزود: علاوه بر خرید، فروش و استعمال مواد مخدر زمینه بروز آتش‌سوزی هم مهیا شده است.

انتهای پیام/۸۲۰۱۶


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا